• چهارشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 99021007595
  • خبرنگار : 71381

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
عکس آرشیو است

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ هیات وزیران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند که مشروح آن‌ها را می توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهور در جلسه امروز هیات دولت ضمن توصیه به مردم برای ماندن در خانه به مشکلات کرونا برای سلامت و شغل مردم بویژه کارگران و در عین حال تلاش کارگران برای رفع نیازمندی های کشور اشاره کرد و گفت: نیازمندی های مردم به وفور در اختیار مردم بوده و این در سایه تلاش کارگران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین با اشاره به سابقه توزیع سهام عدالت به مردم، خاطرنشان کرد: از رهبری تشکر می‌کنم. در این شرایط سخت هرچه بتوانیم دارایی‌های مردم را بروز و شفاف کنیم و اختیار کار را به صاحبان آن برگردانیم، کار ارزشمندی شده است.

به گزارش ایسنا مشروح گفت‌وگوهای رضا اردکانیان وزیر نیرو، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

"بورس" مورد حمایت جدی دولت است/ ۱۲۷ شهر سفید محدودیت برگزاری مراسم مذهبی ندارند

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: برای ۱۲۷ شهر سفید هیچ محدودیتی برای انجام مراسم مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگذاشته ایم.

وی همچنین با بیان اینکه موضوع بورس و سرمایه گذاری در آن مورد حمایت جدی دولت است و ما در ابتدا از خودمان شروع کردیم، افزود: تاکید رئیس جمهور همواره بر این موضوع است که ابتدا دستگاه‌های دولتی اموال خود را واگذار کنند و دستگاه‌های دولتی، بنگاه‌ها و اموال خود را در اختیار بورس قرار دهند تا مردم بتوانند در این زمینه مشارکت داشته باشند و خوشبختانه براساس گزارش سازمان بورس در جلسه هیأت دولت باید گفت که بخش خصوصی نیز تمایل پیدا کرده تا بنگاه‌های خود را در بورس عرضه کند.

فردا چهلمین سد ساخته شده در دولت‌ تدبیر و امید افتتاح می‌شود

رضا اردکانیان وزیر نیرو از افتتاح چند طرح عمرانی در استان ایلام در قالب پویش «الف ب ایران» توسط رییس‌جمهور در روز پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) خبر داد و گفت: فردا در قالب این پویش طرح‌هایی با ارزش ۱۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به وزارت نیرو در استان ایلام توسط رییس‌جمهور به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح می‌شود که از جمله آن‌ها سد مخزنی شهدای ایلام است که چهلمین سد ساخته شده در دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

توضیحات دژپسند درباره وضعیت سهام عدالت در بازار بورس

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد با اشاره به موافقت رهبری با پیشنهاد رییس جمهوری درباره سهام عدالت اظهار کرد: خوشبختانه تحول اساسی هم برای دارندگان سهام عدالت و هم بازار سرمایه با ابلاغیه رهبری انجام شد تا دارندگان این سهام بتوانند خودشان آن‌چه که مالک بودند را مدیریت کنند که این خون تازه‌ای است که به بازار سرمایه مورد اقبال مردم و سرمایه‌گذاران وارد شده است.

وی افزود: با ابلاغیه رهبری درباره سهام عدالت تحول اساسی در دارایی افرادی انجام می‌شود که حدود پنجاه میلیون نفر را دربر می‌گیرند و ارزش بازار سرمایه نیز افزایش می‌یابد.

در جلسه امروز هیأت وزیران همچنین اقدامات دولت درخصوص ساماندهی سهام عدالت در طول سال‌های گذشته و تلاش گسترده برای حفظ حقوق مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور دستورات لازم جهت برنامه ریزی مناسب برای واگذاری سهام را به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha