• چهارشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99021007682
  • خبرنگار : 30054

یکی ازبرترین فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی ایران در سال ۹۹

یکی ازبرترین فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی ایران در سال ۹۹

آیا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی معتبر هستید، تا بتوانید کالاهای پزشکی با مصرف خانگی یا مصرف خاص خود را بدون دغدغه و با خیال راحت خریداری نمایید؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توانی نو، فروشگاه آنلاین «توانی نو» پاسخی برای جستجوهای شماست. فروشگاهی که می‌توانید در آن جدیدترین و با کیفیت‌ترین کالاهای پزشکی و درمانی را بیابید.

معرفی فروشگاه تجهیزات پزشکی پزشکی توانی نو

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو، در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه با ارائه معتبرترین برندهای لوازم و کالای پزشکی در گروه‌های بهداشتی و تجهیزات پزشکی، و با ارتباط تنگاتنگی که با وارد کنندگان و توزیع‌کنندگان این نوع تجهیزات دارد، نیازهای شما را به خرید کالاهای پزشکی مورد نیازتان تامین می‌کند.

شما می‌توانید بدون اتلاف وقت و هزینه برای جستجو در بازار تجهیزات پزشکی، تنها با مراجعه به وب‌سایت توانی نو، اطلاعات دقیق و کاملی را از تجهیزات مورد نیاز خودتان بدست آورده، مارک و برند های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید، از مشاوره کارشناسان با تجربه ما استفاده نمایید، و نهایتا بهترین خرید ممکن را به سادگی و به سرعت انجام دهید.

در فروشگاه توانی نو چه محصولاتی یافت می‌شود؟

در فروشگاه کالا پزشکی توانی نو، تمام محصولات در سه دسته اصلی «تجهیزات پزشکی»، «مصرفی پزشکی» و «لوازم بهداشتی» خلاصه می‌شوند.

محصولات تجهیزات پزشکی شامل کالاهایی مانند انواع دستگاه اکسیژن ساز، ماساژور، دستگاه بخور، دستگاه فشار سنج ، ویلچر و... می‌باشند. در حالی که محصولات مصرفی کالاهایی مانند ماسک و دستکش و سرنگ، و لوازم بهداشتی نیز انواع کرم مرطوب کننده، شامپو و... را شامل می‌شود.

با اعتماد به اینکه ما همیشه تازه‌ترین و بهترین محصولات و تجهیزات پزشکی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم، یکبار برای همیشه توانی نو را بعنوان فروشنده‌ی برتر انواع کالای پزشکی انتخاب کرده و همچنین به اطرافیان خودتان معرفی نمایید.

مجله اینترنتی توانی نو

توانی نو، به جهت توجه به مسئولیت اجتماعی خود، و همچنین به دلیل اینکه اشاعه دانش صحیح سلامتی و پزشکی را مهم می‌شمارد، در کنار فعالیت‌های فروشگاه خود، اقدام به راه‌اندازی مجله پزشکی نیز نموده است. مجله‌ای که می‌توانید جدیدترین و معتبرترین مقالاتی که موضوعات پزشکی را به زبان ساده و خلاصه برای شما توضیح داده‌اند را بصورت رایگان در آن بیابید.

در این مجله توضیحات هر آنچه در طول زندگی خود آنرا تجربه می‌کنید خواهید یافت. شامل: راهنمای خرید تجهیزات پزشکی خانگی گرفته، تا توضیح درباره فشار خون و معرفی با انواع روش‌های درمانی و صنعت پزشکی.

با توجه به اینکه مجله اینترنتی توانی نو بصورت مستمر بروزرسانی می‌شود و مقالات جدیدی در آن درج می‌گردد، پیشنهاد می‌کنیم هر چند روز یکبار به مجله ما سری بزنید، و اطلاعات پزشکی خود را به روز نگاه دارید. چرا که میزان دانش شما نسبت به هر موضوعی، کنترل شما را بر اوضاع بیشتر می‌کند.

کالای پزشکی و بهداشتی را چرا بصورت اینترنتی خرید کنیم؟

برای خرید اینترنتی تجهیزات پزشکی می‌توان مزایای متعددی را یادآور شد. مهم‌ترین آنها اما راحتی، قیمت بهتر، کنترل بیشتر، مقایسه ساده، دوری از جمعیت و فشاری است که از سمت فروشنده‌ها وارد می‌شود و این را  فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی www.tavanino.com  برای شما عزیزان فراهم کرده است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا کمی هر کدام از این مزایا را برایتان توضیح دهیم.

راحتی از آن جهت است که در هر ساعتی از شبانه روز، و در هر جایی که باشید، بدون نیاز به عبور و مرور در سطح شهر و طی کردن مسیر از این مغازه به مغازه بعدی در بورس کالای پزشکی، می‌توانید خرید خود را انجام دهید. ضمن اینکه می‌توانید برای اعضای خانواده یا دوستان خودتان هم کالاهایی همچون ماساژور را بعنوان هدیه تهیه نموده، و خیلی راحت آنرا مستقیما به دست عزیزانتان برسانید.

قیمت بهتر هم از آنجایی نصیب شما خواهد شد که فروشگاه‌های اینترنتی در مقایسه با مغازه‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی، هزینه‌های پایین‌تری داشته، بنابراین می‌توانند محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری ارائه کنند. برخی اوقات نیز تجهیزات پزشکی خریداری شده توسط شما مستقیما از سمت کارخانه تولید کننده یا شرکت توزیع کننده برای شما ارسال خواهد شد، که در این صورت هزینه انبارداری نیز از قیمت محصولی که خریداری کرده‌اید کاسته می‌شود.

کنترل بیشتر هم از آن جهت است که می‌توانید در یک محیط انواع برندها را ببینید، خصوصیات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید، نظرات مشتریان دیگر را بخوانید و در نهایت خرید خودتان را انجام دهید. این حالت را مقایسه کنید با زمانی که در یک فروشگاه فیزیکی حضور دارید و بعنوان مثال از یک دستگاه تست قند، فقط ۲ برند موجود دارد.

دوری از جمعیت هم که جای توضیح ندارد. این مورد مخصوصا حالا که درگیر همه گیری کرونا هستیم و در خانه ماندن و دوری از ازدحام برای سالم ماندن و برای پیشگیری از گسترش شیوع این بیماری جزو بایدهاست، اولویت بیشتری پیدا می‌کند. می‌توانید در حالی که روی کاناپه دراز کشیده‌اید، با لباس راحتی که به تن دارید محصولات مورد نظر خودتان را بررسی کرده، و همانجا ثبت سفارش کنید، و فردای همان روز خرید خود را درب منزلتان تحویل بگیرید!

و نکته آخر هم جلوگیری از فشار فروشنده هاست! این موضوع مخصوصا اگر فردی خجالتی یا کمرو باشید بیشتر شما را دچار مشکل می‌کند! فروشنده‌ها تخصصشان این است که محصولات خود را با خوشرویی و با به کار بردن عبارات جذاب به خریدار بفروشند. همین فشار کافی است تا قدرت انتخاب و مقایسه بین انواع محصولات از شما سلب شود.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به سادگی، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو www.tavanino.com، تمام این مزایا را یکجا بدست آورده و خرید کالاهاو لوازم پزشکی خود را به سادگی، به سرعت و با خیال راحت انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی