• جمعه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99021208361
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معتمدیان در بازدید از مرزهای نهبندان تاکید کرد:

توسعه زیرساخت‌های مرزی؛ اولویت خراسان جنوبی

توسعه زیرساخت‌های مرزی؛ اولویت خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تقویت و مراقبت هر چه بهتر از مرزها از اولویت‌های ماست، گفت: به همت همکاری و تعامل همه حوزه‌ها و ارتقاء ظرفیت‌های امنیتی استان، خراسان جنوبی امن ترین مرزهای کشور را دارد.

محمدصادق معتمدیان، شب گذشته ۱۱ اردیبهشت در بازدید از وضعیت مرزها به منظور از رصد شرایط و اطلاع از مسائل موجود به مناطق مرزی و همچنین بازدید از پاسگاه‌ها و مناطق مرزی هنگ مرزی نهبندان با اشاره به اینکه خراسان جنوبی طولانی ترین مرز را با کشور افغانستان دارد، اظهار کرد: با این وجود با تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور و همچنین تعامل نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، خراسان جنوبی یکی از امن ترین استان‌های کشور است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، رییس شورای تأمین خراسان جنوبی افزود: در این بازدید وضعیت عمرانی مرزهای استان بررسی شد تا در برنامه ریزی‌های آینده برای کمک به جاده های مرزی و سایر امکانات از جمله انسداد مرز، به مرزبانی کمک کنیم.

معتمدیان گفت: به همت همکاری و تعامل همه حوزه‌ها و ارتقاء ظرفیت‌های امنیتی استان، خراسان جنوبی امن ترین مرزهای کشور را دارد.

استاندار خراسان جنوبی، هدف از این بازدید را رصد وضعیت فعالیت‌های عمرانی و انسداد مرزها عنوان کرد.

معتمدیان گفت: کمک به بهبود شرایط جاده‌های مرزی، تأمین امکانات مورد نیاز در مرز و مسائلی که در موضوع انسداد مرزهای استان به مرزبانان استان کمک می‌کند، از جمله اقداماتی است که در برنامه ریزی‌های آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه مرزبانان برای صیانت از مرزها در مناطق مختلف استان، خاطرنشان کرد: اخیراً نیروهای جان بر کف ارتش نیز برای حراست از مرزها در کنار مرزبانان استقرار پیدا کرده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در سایه تعامل، همکاری و هم افزایی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، خوشبختانه خراسان جنوبی، امن ترین مرزهای کشور را دارد.

گفتنی است؛ استاندار به همراه سردار مسروری، فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی و هیئت همراه به وسیله سه فروند قایق موتوری از مرزهای جنوبی استان در دریاچه هامون بازدید کرد و از نزدیک به مرزداران حاضر در برجک‌های مرزی خداقوت گفت.

وی با حضور شبانه در محور مرزی جنوب استان و بازدید از مناطق مرزی چکاب، چاه مگو و چاه خرما، با عبور از محور میانی و بررسی وضع موجود در مجموعه اقتصادی ماهیرود، آخرین اقدامات را بررسی کرده و دستورات لازم را برای رفع مشکلات موجود ارائه کرد.

معتمدیان پس از این بازدید با حضور در یکی از پاسگاه‌های مرزی هنگ نهبندان، در کنار مدافعان امنیت مرزهای استان افطار کرد.


انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha