• شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99021309250
  • خبرنگار : 50223

مدیرکل زندان‌های استان:

جشن های آزادی زندانیان کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزار می شود

جشن های آزادی زندانیان کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام رمضان جشن های گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد بصورت مجازی برگزار می شود.

«اسماعیل جمیاری» روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان که با حضور کلیه اعضاء و در صدا و سیمای شبکه دنا برگزار شده بود، اظهار داشت: امسال و بلحاظ اینکه هر گونه اجتماع باعث شیوع و انتشار ویروس کرونا می شود، بناچار جشن های گلریزان استانی بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه های رادیویی، تلوزیونی و فضای مجازی برگزار می شود که امیدواریم خیرین هم استانی مانند سنوات قبل و با واریز کمک های خود به ستاد دیه در آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند مشارکت نمایند.

وی با اعلام اینکه در چهار سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده اند، اظهارکرد: در سال ۹۸ هم تعداد ۲۹۰ زندانی بدهکار با ترکیب ۲۴ زن و ۲۶۶ مرد از زندان های یاسوج، گچساران و دهدشت آزاد و هم اکنون هم تعداد ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین و نیکوکاران هم استانی هستند.

حسن نگین تاجی، رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به سیاست های قوه قضائیه، کاهش هدفمند جمعیت کیفری بخصوص تلاش در جهت آزادی محکومین مالی را اولویت دانست و گفت: نهادهای حمایتی بخصوص ستاد دیه ظرفیت خوبی است تا با جمع آوری کمک های مردمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به کم کردن تراکم زندان ها کمک کرد. رئیس شورای قضایی استان با اشاره به آسیب پذیری خانواده های زندانی و مشکلات معیشتی فرا روی آنان اظهار امیدواری کرد تا اشخاص حقیقی و حقوقی با کمک های خود هم در آزادی زندانیان بدهکار غیرعمد و هم در حمایت از خانواده های نیازمند مجموعه زندان های استان را یاری رسانند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این جلسه فیلی معاون عمرانی استاندار، رئوف مدیرکل صدا و سیما، مبشری مدیرکل کمیته امداد امام(ره) غفاری مدیرکل امو مالیاتی با ارائه پیشنهاداتی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و همراهی اعلام کردند. همچنین اعطای لوح تقدیر از سوی دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان به اعضای هیئت امناء پایان بخش این نشست بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha