• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99021409541
  • منبع : نمایندگی سمنان

غربالگری ضایعاتی‌ها و انبارداران‌ شهرک پسماند سمنان

غربالگری ضایعاتی‌ها و انبارداران‌ شهرک پسماند سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست سازمان مدیریت پسماند از اقدامات پیشگیرانه سازمان پسماند سمنان برای مقابله با کرونا در شهرک بازیافت این شهر خبر داد و گفت: در این طرح ضایعاتی‌ها ، انبارداران و دیگر فعالان‌ شهرک پسماند سمنان غربالگری شدند.

حمیدرضا پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی از این شهرک، انبارداران‌، فعالان پسماند،پرسنل شهرک بازیافت و..مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این سازمان شهری در همین راستا در اجرای این طرح، علاوه برغربالگری انبارداران و پرسنل شهرک بازیافت، سم‌پاشی و آهک پاشی انبارهای ضایعاتی فعال در شهرک، توزیع ۲۰۰ عدد ماسک و ضدعفونی باسکول و خودروهای حمل پسماند خشک و ضایعات‌ها را عملیاتی کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از تداوم اجرای این طرح خبر داد و افزود: اجرای این طرح تا شکست کروناویروس و رهایی از این بیماری نوپدید ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت گندزدایی از این‌گونه مناطق از فعالان حوزه پسماند شهری در سمنان خواست همکاری لازم را با متولیان اجرای این طرح داشته باشند.

پیوندی با اشاره به فعالیت این شهرک در مناطق پیرامونی شهر سمنان خاطرنشان کرد: شهرک بازیافت سمنان با مساحت ۲۰ هکتار با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال با هدف انتقال صنوف مزاحم به خارج از محدوده شهری، حفظ بهداشت محیطی و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی  و همچنین به منظور تسهیل در فرآیند بازیافت پسماند شهری سمنان، ایجاد اشتغال ،جلوگیری از فعالیت انبارهای غیرمجاز درسطح شهرو کنترل و نظارت بهتر بر مدیریت پسماندهای شهری و پیشگیری از وقوع جرم مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به خطر احتمالی انتقال و شیوع ویروس، رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی را ضروری خواند و از عموم شهروندان خواست: در مبداء با رعایت اصوال بهداشتی، زباله‌های خشک را از زباله‌های تر جداسازی و به غرفه‌های بازیافت که در سطح شهر تعبیه شدند تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha