• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021510667
  • خبرنگار : 71132

مسعودی: مجلس دهم در مقابل ماجراجویی آمریکا انقلابی عمل کرد

مسعودی: مجلس دهم در مقابل ماجراجویی آمریکا انقلابی عمل کرد

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مجلسی در زمینه‌ی دفاعی و در برابر ماجراجویی آمریکا مثل مجلس دهم انقلابی عمل نکرده است.

به گزارش ایسنا، اصغر مسعودی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: امام فرمودند که مجلس در راس امور و عصاره فضائل ملت است ولی از داخل و خارج صداهای مختلفی علیه مجلس دهم به راه افتاد که این مجلس را ضعیف تلقی کردند؛ در حالی که همین مجلس ۱۰ هزار تذکر به رییس جمهور و  وزرا داد اما مشکلات تحریم، سیل و زلزله را ندیدند و این را به ناکارآمدی مجلس گره زدند.

وی ادامه داد: مجلس به ظاهر انقلابی هم نمی‌تواند برای حل مشکلات گام بردارد و آنگاه سیل بی‌اعتمادی نظام را نشانه می‌گیرد. گرانی و بیکاری کمر مردم را شکسته و دولت باید به فکر توده‌های مردم باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ مجلسی در زمینه‌ی دفاعی و در برابر ماجراجویی آمریکا مثل مجلس دهم انقلابی عمل نکرد. مجلس فریاد زد که باید به فکر معیشت مردم و طبقات محروم باشیم. نباید بگذارید رانت، رشوه، رابطه، ریا و ربا ریشه انقلاب را بسوزاند بزرگترین خطر برای حکومت اسلامی بدبینی مردم به دین است که این بدتر از بدبینی به نظام است.

مسعودی با تاکید بر ضرورت حاکم بودن قانون اضافه کرد: قانون شفاف‌سازی، تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی تصویب شده است وزارت کشور و شورای نگهبان گزارش هزینه‌های انتخاباتی برخی منتخبین را ارائه کنند تا بدانند مجلس عصاره فضائل ملت است یا حاصل باندهای قدرت و ثروت.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شعارهای انقلاب بدون مولفه‌های انقلابی کمتر از جعل مدرک نیست، خاطر نشان کرد: اگر دیروز، امروز و فردا نااهلان انقلاب را در دست گرفته و بگیرند با شعار و لباس‌های انقلابی وارد معرکه می‌شوند. انقلاب رهین طبقه محروم است و امروز رای آنها خریده می‌شود و پیشکسوتان شهادت و خون آماج تهمت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی گوهر گرانبهای انسانی بود که مکتب سلیمانی را رقم زد انقلابی‌گری با پایبندی به معانی و ارزش‌های اسلامی، تقوای دینی و حساسیت در مقابل دشمن شکل می‌گیرد. مصادره سردار سلیمانی با مرام ایشان که فراجناحی بوده سازگار نیست. مکتب سلیمانی باید راهنمای عمل باشد نه ابزار رسیدن به مقام.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آنان که برای رسیدن به مقام به تهمت و افترا تمسک جستند هرگز انقلابی عمل نکردند آنها که تهمت زدند و گفتند مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای علیه قاسم سلیمانی داشته تهمت بزرگی زدند و متاسفانه قوه قضاییه و شورای نگهبان در برخورد با این افراد کوتاهی کردند. برجام در مجلس نهم مصوب شد و FATF که بدون تایید شورای نگهبان تصویب و قانون نشد مستمسک ناجوانمرانه عده‌ای برای تهمت بزرگی شد که گناهی نابخشودنی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha