• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021510738
  • خبرنگار : 71620

مرادی: مدیران ما از سازمانی به سازمان دیگر می‌روند

مرادی: مدیران ما از سازمانی به سازمان دیگر می‌روند

نماینده مردم قروه  و دهگلان در مجلس گفت: همین که بعد از چندین روز نتوانستیم تصمیم مناسبی در زمینه بسته های حمایتی مردم بگیریم موید این نکته است که در بحران هستیم.

به گزارش ایسنا علی محمد مرادی در جلسه  علنی  امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: کتاب خداوند با نام خودش آغاز و با نام مردم پایان می یابد. در زمانهای قدیم هر کاری با نام پادشاهان آغاز می‌شد اما خداوند به ما می آموزد که هر کاری با نام خدا آغاز و با نام مردم پایان می گیرد. راه مردم و راه خدا موازی است. کسی که در راه خداست در راه مردم هم هست.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس ادامه داد: چیزی که می تواند مردم را قوی کند روبرو شدن با سختی‌هاست. البته صرف مواجه شدن کافی نیست؛ بلکه باید بتوان از این سختی‌ها درس گرفت. متاسفانه در کشور ما فقط مرحله مواجهه وجود دارد. نتوانستیم از سختی‌ها درس بگیریم چرا که اگر درس می گرفتیم سالهای متمادی به بحران سیل و زلزله بر نمی خوردیم و مدیریت کرونا به اینجا کشیده نمی شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به قیمت نزولی بی سابقه نفت در بحران کرونا از ضرورت وابسته نبودن اقتصاد به نفت سخن گفت و تاکید کرد: اگر مواجهه با بازار نفت برای ما عبرت آموز بود باید خود را برای اقتصاد مستقل از نفت آماده می‌کردیم؛ پس بزرگترین مشکلی که با آن روبرو هستیم مدیریت بحران نیست. بحران مدیریت است.

مرادی ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی و کسب و کارهای خرددر بحران کرونا گفت: در شرایطی که فشار اقتصادی کمر مردم را خم کرده است حتی نمی توانیم حقوق یک ماه کارنکردن مردم را پرداخت کنیم این نشانه ضعف مدیریت است. باید برای درس گرفتن از اینجا شروع کرد. این که مردم فشار را تحمل کنند، منصفانه نیست. با پرداخت یک میلیون تومان و ۲۰۰ هزار تومان اضافه کار می‌خواهیم معیشت را تامین کنیم. همین که بعد از چندین روز نتوانسته‌ایم تصمیم مناسبی برای بسته‌های معیشتی مردم در معرض خطر بگیریم موید این نکته است که در بحران مدیریت هستیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس ضمن تاکید به ضرورت جوان گرایی گفت: ۴۲ سال از انقلاب می گذرد کی می‌خواهیم تصمیم بگیریم که مدیران پیر خود را روانه خانه کنیم و مملکت را به دست جوانان تازه نفس بدهیم تا شاید بتوانند با انگیزه و نشاط بیشتری کشور را اداره کنند؟ ما در کشور خود قانون پایستگی مدیر داریم به این معنا که مدیران از بین نمی‌روند بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل شده و از سازمانی به سازمان دیگر می‌روند. تا زمانی که قوانین ما اصلاح نشود و راه بر تفاسیر شخصی  و سلیقه ای بسته نشود نمی توانیم به آینده امیدوار باشیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن تشکر از مطرح شدن ایده حمایت از تولید گفت: متاسفانه در این طرح این معضل دیده می شود که سود اصلی نصیب کاسبان تحریم و دلالان سودجو می شود. چرا که قوانین تجارت ما همچنان بر اساس چندین دهه گذشته است و بازار تجارت محیطی پویا است و نمی توان آن را این گونه اداره کرد. به همین علت این روزها یک جوان برای شروع یک فعالیت اقتصادی حداقل یک سال در راهروهای ادارات سرگرم می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha