• چهارشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99021712633
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سلطان حسینی:

فکر نمی کردم ۶ ماه دوام بیاورم اما هفت سال شد

 فکر نمی کردم ۶ ماه دوام بیاورم اما هفت سال شد

ایسنا/اصفهان مدیر کل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: روز نخست حضورم در ورزش استان فکر نمی کردم ۶ ماه دوام بیاورم اما امروز نزدیک به ۷ سال از آن روز می گذرد، سالهای خوب و بدی که گذشت.

مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امروز به طور ناگهانی با حضور ایرج رحمانی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و کارمندان اداره ورزش و جوانان در دفتر این اداره برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد سلطان حسینی در ابتدای این مراسم گفت: از سال ۹۲ که این پست را قبول کردم اتفاقات خوب و بد بسیاری برای ورزش استان اصفهان رخ داد و در این مدت دکتر رحمانی در حوزه وزارتی به ما کمک زیادی کردند.

وی افزود: در یک سال و نیم اول تمام حساب های اداره مسدود بود، شاید صدها میلیارد تومان بدهی داشتیم. بدهی هایی که هیچ راهکاری را وزارت ورزش و استان برای آن نداشتند و لطف خدا شامل حال ما شد و آن ها مرتفع شد. چالشهای بزرگی پیش روی ورزش استان بود که یکی از مهم ترین آن ورزشگاه بزرگ بود که امروز بخش عمده آن حل شده است.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: در زمان تحویل گرفتن ورزش استان بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان رتبه هفتم را کسب کرده بودیم که در این سالها رتبه اول و دوم را داشتیم و امسال در ارزیابی انجام شده جایگاه سوم را کسب کردیم البته این رتبه برای ما از اولی  اهمیت بیشتری دارد، چرا که در حوزه های قهرمانی، همگانی، بانوان، روستای و حقوقی رتبه اول، در حوزه توسعه منابع و جوانان رتبه دوم، حوزه عمرانی سوم و در یک حوزه تحول و فدراسیون ها رتبه هفتم را کسب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: با ورود خیرین ورزشیار اتفاقات خوبی رخ داد، بیش از ۶۰ پروژه توسط خیرین به سرانجام رسید، در روزهای اخیر با مساعدت خیرین نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان هزینه ماسک و لباس بهداشتی داشتیم، با شیوع ویروس کرونا این اقلام به نزدیک به ۱۰۰ بیمارستان در سراسر کشور ارسال شده است.

سلطان حسینی گفت: به طور قطع کاستی هایی بوده که از چشم دور نمانده است، یکی از موارد بحث افزایش سرانه ورزشی بود که در آن زمان ۳۲ صدم متر بود و چند روز پیش طی نامه ای که از طرف وزارت ورزش و جوانان آمده این رقم به ۶۹/۴۹ رسیده است یعنی حدود ۵۰ سانتی متر، که ۱۸ سانتیمتر به فضای ورزشی استان اضافه شده و مشخص می شود چقدر تلاش و کار انجام شده که این امر حاصل تلاش افراد بسیاری بوده است.

وی افزود: در زندگی  گام هایی برداشته می شود که زمان این گام ها متفاوت است، همان گونه که دوران تحصیلی را پشت سر می گذاریم و هر دوره را ترک می کنیم دوره زندگی هم همین گونه است، پست و مسئولیت هایی که داریم کوتاه و بلند است زمانی مهم نیست آن چه مهم است رضایت خدا از ما است. از اوایل سال گذشته چندین مرتبه از وزیر درخواست کردم که با توجه به ماهیت شغلی که دارم برای بنده جایگزین داشته باشند که هر مرتبه دلایلی بود که به تاخیر افتاد و آخرین قولی که به من داده شد، اردیبهشت ماه بود. شاید خیلی از شما این صحبت را نمی دانستید چندین نفر از نیروهای داخل اداره و بیرون از اداره معرفی شدند و مصاحبه شدند و در نهایت امروز اقای طباطبایی معرفی شدند که از بدنه ورزش استان هستند. از شما حلالیت می خواهم، ممکن است در این مدت حرفهایی زده باشم که ناشی از فشار روانی کار بوده باشد.

سلطان حسینی تاکید کرد: به هرحال عملکرد ۷ سال را در چند دقیقه گفتن سخت است. امیدوارم تمام همکاران کمک کنند مسیر رو به توسعه و بهبود برود و برای ورزش استان اتفاقات خوبی رخ دهد. در خیلی مواقع سکوت کردم و حرفی نزدم، مواردی که استاندار و شهردار قولی داده بود و انجام نشد و من باید پاسخگو می بودم و سکوت کردم و تبعات آن به سمت من بود البته قطعا کاستی هایی بوده است اما خدا را شاهد می گیرم قصد ظلم و توهین نبوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha