• پنجشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99021812966
  • خبرنگار : 30054

پرینت آنلاین چگونه آینده شغلی یک حسابدار را نجات داد؟

پرینت آنلاین چگونه آینده شغلی یک حسابدار را نجات داد؟

حسابدار شرکت در حالی که زمان اندکی به حضور حسابرسان باقی‌مانده بود متوجه اشتباه فاحش در برخی اسناد حسابداری شد و اگر پرینت آنلاین نبود آینده شغلی وی در خطر نابودی قرار می گرفت.

به گزارش ایسنا بنا به اعلام تاپ کپی، پرینت آنلاین برای برخی مشاغل از جمله حسابداری که با اسناد و مدارک سر و کار دارند، موهبتی نجات‌بخش به شمار می‌رود.

اهمیت پرینت آنلاین و به طور کلی خدمات چاپ و نشر آنلاین را حسابدار یک شرکت به خوبی درک کرده است. وی برای انتقال این تجربه به سایر حسابداران و مدیران امور مالی که اسناد حسابداری، بخش بسیار مهم و جدایی ناپذیر حرفه آنها محسوب می‌شود، ماجرایی را که برایش اتفاق افتاد را شرح داده است.

در ادامه داستان وی که حاوی پیام محبت آمیز به دست اندرکاران تاپ کپی است را می‌خوانید.

با سلام خدمت مدیریت و پرسنل محترم تاپ کپی

من ... حسابدار شرکت ... و یکی از مشتریان شما هستم. احتمالا من برای شما یک مشتری در میان مشتریان دیگر هستم اما واقعیت این است که تاپ کپی و خدمات پرینت آنلاین این شرکت برای من یک خدمت معمولی در میان صدها و هزاران سرویس دیگر نیست چرا که پرینت آنلاین آینده شغلی مرا نجات داده است و از این بابت از شما تشکر می کنم.

 ماجرا از این قرار است که پنجشنبه گذشته من متوجه اشتباهاتی در ثبت حساب ها و اسناد حسابداری شرکت شدم و این در حالی بود که بر اساس اطلاع قبلی روز شنبه قرار بود حسابرسان مستقل، اسناد مذکور را مورد بررسی و کنترل قرار دهند.

بررسی اسناد حسابداری در حضور مدیر و مالک شرکت انجام می شد و اگرچه اشتباهاتی که در ثبت حساب ها مرتکب شده بودم نمی توانست معنی سوء استفاده یا اختلاس و عناوینی از این دست داشته باشد اما افشای آن توسط حسابرسان، اتهام سهل‌انگاری را به عملکرد من ضمیمه می‌کرد و اعتبار حرفه ای مرا نزد مدیر و مالک شرکت به شدت خدشه دار می‌نمود به نحوی که به احتمال قریب به یقین آینده شغلی من در آن شرکت در معرض نابودی قرار می‌گرفت.

تنها راهی که برای من وجود داشت اصلاح حساب ها و صدور اسناد جدید حسابداری و جایگزین کردن این اسناد صحیح با اسناد حسابداری دارای اشتباه بود.

کار اصلاح حساب‌ها را همان روز تا ساعت ۲۰ انجام دادم و به پایان رساندم ولی زمانی که خواستم اسناد را پرینت بگیرم دستگاه پرینتر شرکت چند بار خطا داد و از کار افتاد. این نهایت بدشانسی من بود چرا که در آن وقت پنجشنبه تعمیرکار برای دستگاه پرینتر به راحتی پیدا نمی‌شد. فردا هم جمعه بود و پیدا کردن تعمیرکار برای پرینتر یا موسسه‌ای که پرینت را در روز تعطیل انجام دهد، به سادگی میسر نبود. تعداد اسناد هم بسیار زیاد بود و نمی‌شد از دوست و آشنا توقع پرینت آن همه سند و مدرک را با پرینترهای خانگی داشت.

در حالی که با ناامیدی در اینترنت به دنبال سرویس‌کار پرینتر می گشتم به عبارت پرینت آنلاین برخوردم. وقتی روی این واژه کلیک کردم، تاپ کپی و خدمات پرینت آنلاین آن در وبسایت این مجموعه پیش روی من قرار گرفت.

تاپ کپی در وبسایت خود وعده داده بود خدمت پرینت را در اسرع وقت بدون نیاز به حضور مشتری، با قیمتی بسیار به صرفه به انجام برساند. فرآیند انجام این کار هم بسیار ساده بود. کافی بود اسناد را به صورت فایل برای تاپ کپی ایمیل کنم و تعرفه را آنلاین پرداخت نمایم. تاپ کپی کار پرینت را در کوتاه ترین زمان انجام می‌داد و اسناد پرینت شده را با پیک اختصاصی برای من ارسال می‌کرد.

تنها مشکل این بود که تا پایان ساعت کار تاپ کپی یعنی ساعت ۲۱  چیزی باقی نمانده بود. فایل اسناد من آماده بود و به سرعت سفارشم را قبل از ساعت ۲۱ در سایت تاپ کپی ثبت کردم. بعد از طریق شماره همراه درج شده در بخش تماس با ما ، با مدیر سایت تاپ کپی تماس گرفتم و وضعیتم را توضیح دادم.

 آقای عزتی مدیر سایت برخورد صمیمانه و همدلانه ای با من داشت و گفت: ساعت کاری ما تا چند دقیقه دیگر تمام می‌شود، فردا هم روز تعطیل ماست با این وجود مشتری‌مداری برای تاپ کپی اولویت بالایی دارد و کار شما هم فوری و اضطراری است. ما همین امشب سفارش شما را انجام می دهیم و به دستتان می رسانیم.

باور کردنی نبود اما تاپ کپی کمتر از ۲ ساعت بعد حدود ۳۰۰ برگ پرینت اسناد و مدارک را با کیفیت مطلوب به دست من رساند. قیمت این خدمت استثنایی هم بسیار به صرفه و مناسب بود.

من به کمک خدمات پرینت آنلاین تاپ کپی موفق شدم همان شب اسناد اصلاح شده را در زونکن ها جایگزین اسناد مشکل‌دار کنم و روز شنبه عملیات حسابرسی بدون کوچکترین مشکل انجام شد.

تاپ کپی با خدمات عالی خود آینده شغلی مرا نجات داد و از این بابت از این موسسه ممنونم. تاپ کپی خدمات چاپ و نشر آنلاین را در تیراژ بالا با قیمت نازل و کیفیت عالی در اسرع وقت با استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در بستر فضای مجازی انجام می‌دهد و یک انتخاب مناسب برای برون سپاری خدمات چاپ و نشر شرکت ها و موسسات است. برای تاپ کپی و مدیران آن آینده‌ای همراه با موفقیت و شادکامی آرزو می کنم.

انتهای رپرتاژ آگهی