• پنجشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99021812977
  • خبرنگار : 30054

بازار کار عالی تعمیرات یخچال و ماشین لباسشویی

بازار کار عالی تعمیرات یخچال و ماشین لباسشویی

همانطور که می‌دانید یخچال و لباسشویی از جمله لوازم خانگی بسیار پرکاربرد و پر مصرف در خانه هستند و می‌توان گفت در تمامی منازل از آن ها استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی برق، با توجه به اهمیت این لوازم خانگی در منزل در این مطلب قصد داریم به صورت تخصصی به بررسی بازارکار و میزان درآمد این دو شغل از مشاغل مربوط به تعمیرات لوازم خانگی بپردازیم.

معرفی بازار کار تعمیرات یخچال

یخچال یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در ساختمان‌ها است که عمر بسیاری طولانی داشته و امروزه در تمامی ساختمان‌ها از این وسیله استفاده می‌شود. امروزه تکنولوژی یخچال‌ها بسیار پیشرفت کرده و روزانه یخچال‌های جدیدی با تکنولوژی‌های جدیدتر روانه بازار می‌شوند، این یخچال‌ها قیمت بسیار بالایی داشته و از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار می‌باشند.

همانطور که می‌دانید قیمت لوازم خانگی و یخچال در سال‌های اخیر به دلیل نوسانات دلار افزایش چشم گیری داشته در نتیجه در صورت بروز مشکل در یخچال به دلیل اهمیت بالای این وسیله و با توجه به افزایش قیمت آن، افراد به دلیل کمتر بودن هزینه تعمیرات یخچال به جای تعویض آن به دنبال تعمیرکارحرفه‌ای تعمیرات یخچال بوده تا هر چه سریع‌تر عیب به وجود آمده را شناسایی و آن را رفع نماید. بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که بازار کار تعمیرات یخچال امروزه بیش از هر زمان دیگر رونق داشته و در آینده نیز از رونق بیشتری برخوردار می‌باشد.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات یخچال شویم؟

برای ورود به بازار کار تعمیرات یخچال راه سختی پیش رو ندارید تنها کافیست مهارت‌های لازم برای تعمیرات انواع یخچال را به دست آورید. خوشبختانه امروزه آموزشگاه‌های متعددی دوره‌های تعمیرات یخچال را برگزار می‌کنند و مهارت‌های لازم برای عیب‌یابی و تعمیر یخچال را به علاقه مندان این شغل آموزش می دهند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های فعال در این حوزه است که به صورت کاملا تخصصی و در کارگاه های کاملا عملی و زیر نظر نظر سازمان فنی حرفه‌ای با برگزاری دوره آموزش تعمیرات یخچال صفر تا صد تعمیرات انواع یخچال ساید، فریزر، معمولی و دو قلو را به علاقه‌مندان این حرفه آموزش می‌دهد.

پس از کسب مهارت‌های لازم این شغل می‌توانید با اجاره مغازه شروع به فعالیت در این شغل بپردازید. در صورتی که توانایی مالی لازم برای راه‌اندازی مغازه را ندارید، می‌توانید برای شرکت‌ها و نمایندگی‌های تعمیرات یخچال روزمه ارسال کرده و مشغول به کار شوید. همچنین می‌توانید در سایت‌هایی مانند آچاره و استادکار ثبت نام کرده و با معرفی خود به عنوان تعمیرکار یخچال به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

درآمد تعمیرات یخچال چقدر است؟

میزان درآمد تعمیرات یخچال به عوامل گوناگونی وابسته است. از جمله این عوامل عبارتند از: میزان دانش و تخصص، سابقه کاری، محل مغازه، قیمت خدمات، مشتری مداری، کیفیت ارائه خدمات و غیره. بدون شک هر چه میزان سابقه کار شما افزایش یابد میزان درآمد این شغل افزایش خواهد یافت. بررسی های نشان می دهد که متوسط درآمد ماهیانه این شغل بین ۴ تا ۷ میلیون درماه می باشد. البته در صورتی که تخصص و مهارت خود را بالا برده و توانایی تعمیر دیگر لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی وغیره را به دست آوردی بدون شک می‌توانید به درآمد ۱۰ میلیون یا حتی بیشتر درماه دست یابید.

بررسی بازار کار تعمیرات ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی از دیگر لوازم بسیار پر مصرف و کاربردی در منزل است که می‌توان گفت امروزه در منزل بیشتر افراد از این وسیله استفاده می‌شود. با توجه به استفاده گسترده از این وسیله همچنین بالا رفتن قیمت ماشین لباسشویی نسبت به هزینه تعمیرات بدون شک تقاضا برای تعمیرات این وسیله بیش از پیش شده و این نشان از بازار کار خوب و درآمدزا تعمیرات ماشین لباسشویی می‌دهد.

چگونه در شغل تعمیرات ماشین لباسشویی موفق شویم؟

برای موفقیت در شغل تعمیرات لباسشویی می‌بایست مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی را داشته باشید. امروزه روزانه مدل‌های جدیدی از ماشین لباسشویی روانه بازار می‌شود که تکنولوژی آنها روز به روز پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر می شود. بنابراین برای اینکه در این شغل موفق شوید می بایست با این تکنولوژی ها آشنا بوده و مهارت عیب یابی و تعمیر آنها را داشته باشید.

برای کسب مهارت‌های لازم در این شغل توصیه می‌کنیم حتما دوره‌های آموزش تعمیر لباسشویی را در آموزشگاهی معتبر مانند فنی برق سپری کنید. در این آموزشگاه صفر تا صد تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت تخصصی و کاملا عملی به شما آموزش داده می‌شود. پس از گذراندن این دوره شما می‌توانید انواع برندهای لباسشویی داخلی و خارجی مانند بوش، سامسونگ، دوو، الجی و غیره را تعمیر و عیب یابی نمایید.

علاوه بر دانش و مهارت نقش مهم تبلیغات را فراموش نکنید. می‌توانید در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور آگهی رایگان ثبت کنید یا در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام ثبت نام کنید.

خوش قول و مشتری‌مدار باشید و حتما در زمان تعیین شده ماشن لباسشویی مشتری را عیب یابی کرده و تعمیر نمایید.

می‌توانید برای موفقیت بیشتر در این شغل قیمت‌های رقابتی به مشتریان ارائه  کرده و از این طریق تعداد مشتریان بیشتری را جذب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی