• شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99022014273
  • خبرنگار : 71610

نماینده فلسطینی: آمریکا و "اسرائیل" از بحران کرونا برای اجرای معامله قرن بهره می‌برند

نماینده فلسطینی: آمریکا و "اسرائیل" از بحران کرونا برای اجرای معامله قرن بهره می‌برند

نماینده مستقل مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی به سرعت در تلاش برای اجرای معامله قرن در سایه سرگرم بودن جهانیان به بحران کرونا هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جمال خضری اظهار کرد که آمریکا به رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری چراغ سبز نشان داد و طرف صهیونیستی هم به شیوه‌ای سریع و خطرناک در حال پیشبرد و اجرای این طرح است.

خضری افزود که رژیم صهیونیستی به ویژه پس از تشکیل دولت ائتلافی بین نتانیاهو و گانتس که اعلام کرده هدف اساسی‌اش الحاق اراضی فلسطینی و سلب حقوق ملت فلسطین است، به سرعت و به طور شبانه‌روزی در تلاش برای ایجاد واقعیت‌هایی جدید در اراضی اشغالی خواهد بود.

وی گفت که سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی وعده چیزی را به رژیم صهیونیستی می‌دهد که هیچ حقی در مورد آن ندارد که تمامی این اقدامات در چارچوب معامله قرن و با وجود سرگرم بودن جهانیان به بحران کرونا و تبعات سیاسی، بهداشتی و اقتصادی آن انجام می‌گیرد.

جمال خضری افزود که یهودی سازی و شهرک سازی در اراضی فلسطینی ادامه دارد و رژیم صهیونیستی به دنبال غصب بخش‌های بیشتری از این اراضی است اما ملت فلسطین هرگز اجازه اجرای معامله قرن را نمی‌دهد و تمامی این طرح‌ها و اقدامات باطل و مردود است و این ملت به حقوق، سرزمین و مقدسات خود پایبند است و تحت هیچ شرایطی به آن پشت نخواهد کرد.

خضری تاکید کرد که وحدت ملی تنها گزینه‌ای است که می‌توان از طریق آن با چالش‌ها و تهدیدات پیش رو مقابله کرد و اکنون با وجود بحران کرونا و اوضاع فاجعه بار کرانه باختری، یهودی سازی قدس و محاصره غزه، بهترین زمان ممکن برای وحدت است.

وی از محمود عباس خواست در راستای مقابله با معامله قرن دعوت به برگزاری نشست کادر رهبری موقت سازمان آزادی بخش کرده و برای تحقق آشتی ملی تلاش کند، زیرا مرحله کنونی، مرحله‌ای بسیار خطرناک و حساس است.

این نماینده فلسطینی همچنین از تمامی آزادگان جهان خواست قاطعانه در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی که با تمامی قوانین و قطعنامه‌های بین المللی در تضاد است، مقابله کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha