• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99022114965
  • خبرنگار : 71565

یوسف نژاد: حمله به دولت و مجلس به منزله بی توجهی به رای مردم است

یوسف نژاد: حمله به دولت و مجلس به منزله بی توجهی به رای مردم است

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله به مجلس و دولت نادیده گرفتن مردم سالاری دینی و بی توجهی به رای مردم است اظهار کرد: البته این حملات را با عنوان انتقاد مطرح می‌کنند ولی انتقاد با سیاه نمایی متفاوت است.

به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: اسلام، انقلاب، امام و رهبری چهار رکن اساسی تفکر ما هستند. کسانی که در سایه این چهار رکن قرار دارند خودی محسوب می‌شوند. البته ممکن است در زیرگفتمان اصلی انقلاب تفاوت فکر و نظر داشته باشیم ولی متحد در مقابل استکبار و ظلم مبارزه می‌کنیم و سربازان وطن هستیم.

وی افزود: اعتقاد به اصل ولایت فقیه ضامن انقلاب و باعث پیشرفت و توسعه فرهنگ و تفکر است. نهادهایی مانند سپاه که مولود انقلاب بوده‌اند مرزبانان غیور عرصه فرهنگ و باورهای انقلابی هستند. متاسفانه امروزه عده‌ای آگاهانه حمله به ولایت فقیه و سپاه را در دستور کار خود قرار داده تا خوراک تبلیغاتی بیگانگان را فراهم کنند.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه عده‌ای به دولت و مجلس حمله می‌کنند این خود بی توجهی به دموکراسی، رای مردم و نادیده گرفتن مردم سالاری دینی است. البته تمام این موارد به عنوان انتقاد مطرح می‌شود ولی باید توجه کنیم که انتقاد با سیاه نمایی متفاوت است. انتقاد باید منصفانه و دارای حد و مرز باشد. عده‌ای برای منافع خود و منافع حزب خود با سیاه نمایی عملکردها و تلاش‌های قوه مقننه را مورد بی توجهی قرار داده و همان حرفی را می‌زنند که رسانه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی می‌زنند.

نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: ما منکر ضعف‌ها و نارسایی‌ها نیستیم ولی انجام تلاش‌هایی در این شرایط که تحریم‌ها و فشارهای خارجی اقتصاد کشور را نشانه گرفته باید مورد ارزیابی باشد. تلاش‌های مجلس در حد بضاعت و شرایط قابل سنجش و ارزشیابی است. قطعا مجلس می‌توانست با همت و تلاش بیشتری نتایج بهتری را داشته باشد. باید از منویات فکری مقام معظم رهبری، سیاست‌های ابلاغی و شرایط اقتصاد مقاومتی بهتر استفاده می‌کرد.

یوسف نژاد تصریح کرد: در تداوم نامگذاری سال‌های اخیر در موضوع اقتصاد و نام نهادن امسال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد اولویت کشور و مسئولین قرار گرفت. وظیفه اجرای موازین جهش تولید در شرایط کنونی نیازمند همکاری دولت و مجلس و بخش خصوصی است. نبود همکاری میان مجلس و دولت به مصلحت مردم نیست.

وی در پایان اضافه کرد: برنامه ریزی‌ها، سیاست‌های صحیح مالی و پولی، برنامه‌های مناسب بانکی و حمایت از تولید کننده می‌تواند زمینه همکاری دولت و مجلس را فراهم کند. امروز بزرگترین مشکلات در عرصه اقتصادی است. برای تحقق موضوع جهش تولید نیازمند مکتب سلیمانی یعنی سرباز وطن بودن توجه به ظرفیت‌های داخلی، رعایت اقتصاد مقاومتی و رعایت خصوصی سازی صحیح و سازنده هستیم. توجه به بخش خصوصی و عدالت اجتماعی، تولید و صنایع و توجه به ایجاد ساختار مناسب برای سرمایه گذاری باید مورد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha