• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99022115059
  • خبرنگار : 71620

پاپی زاده: اجازه بهره برداری از بیمارستان دزفول داده شود

پاپی زاده: اجازه بهره برداری از بیمارستان دزفول داده شود

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در بهره برداری از بیمارستان دزفول موجب شده است که علاوه بر زیان فراوان بر سلامت مردم این شهر در صدر کانون‌های کرونا قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، عباس پاپی زاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: واکنش‌های غرب در مقابل رفتارهای بیولوژیکی ویروس کرونا به خوبی مشخص کرد که انسان مدح شده غرب گرایان با رفتارهای خشونت طلبانه، غارت گرانه و منطبق با اندیشه‌های خاص که می‌گوید که "انسان گرگ انسان است" چقدر به بیراهه رفته است. ایرانیان اما با تاسی از مکتب اهل بیت کرامت انسانی را در پذیرش بیمار و بیماریابی حفظ  کردند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: برخلاف بسیاری از کشورهای غربی مردم ما شهادت طلبانه به همه از فقیر تا غنی و جوان و کهنسال کمک کردند ودر جهت نجات آنها تلاش‌های مثال زدنی به نمایش گذاشتند و الگوی عینی تمدن ایرانی اسلامی در شرایط بحرانی به جهان عرضه کردند که لازم است صمیمانه از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های خارجی چند سال اخیر ایران گفت: «مردم  و حقیقت جویان می‌پرسند که با توجه به شکست آمریکا و اروپا در مواجه علمی، سیاسی و اخلاقی با کرونا و پیروزی ایران در این مواجه آیا غرب گرایان حاضرند توصیه‌های پیشین خود را که مبنی بر آمریکایی گرایی و اروپا مداری است دست بردارند.  خسارت حاصل از این دلبستگی و سال‌ها مذاکره بدون تاثیر با غرب را چگونه جبران خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: اقدام سپاه پاسداران و ارتش در ایجاد بیمارستان صحرایی مبارزه با کرونا  را قدر بدانیم. متاسفانه زیر مجموعه شما به دلایل سیاسی اجازه بهره برداری از بیمارستان دزفول را نمی‌دهد. این سیاسی کاری و تعلل موجب شده است که علاوه بر زیان فراوان بر سلامت مردم این شهر در صدر کانون‌های کرونا قرار بگیرد. مسئولیت تاخیر در راه اندازی بیمارستان‌های دزفول به عهده جناب عالی است.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان باید توضیح دهد چرا احداث بیمارستان بخش مرکزی که به کمک وزارت نفت تامین اعتبار شده و زمین محل احداث آن توسط وزارت کشور تایید شده است بدون هیچ منطقی به تاخیر افتاده است.

پاپی زاده همچنین از ضرورت نصب تابلوی ورودی شهر دزفول و اقداماتی که طی دو دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه انجام داده بود سخن گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha