• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99022215675
  • منبع : نمایندگی کردستان

برگزاری جشن گلریزان به صورت پخش زنده تلویزیونی در کردستان

برگزاری جشن گلریزان به صورت پخش زنده تلویزیونی در کردستان

ایسنا/کردستان جشن گلریزان به صورت برنامه زنده تلویزیونی با حمایت‌های گرم خیرین و مسئولان استان کردستان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) از طریق صدا وسیمای مرکز کردستان برگزار شد.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های کردستان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان کردستان اظهار کرد: جشن گلریزان به صورت برنامه زنده تلویزیونی با حمایت‌های گرم خیرین و مسئولان استان کردستان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) شامگاه گذشته، ۲۰ اردیبهشت‌ ماه از طریق صدا وسیمای مرکز کردستان برگزار شد.

وی افزود: جشن گلریزان هر ساله با حضور گرم مردم خیر و نوع دوست استان کردستان برگزار می‌شد که تمام میهمانان آن جشن به طور داوطلبانه برای دستگیری از مددجویان زندان‌ها به میدان می‌آمدند.

مدیرکل زندان‌های کردستان با اشاره به اینکه مردم استان کردستان همواره نشان داده‌اند که در همه حال به یاری نیازمندان می‌شتابند، بیان کرد: در حقیقت جشن گلریزان در کردستان هر ساله نمادی از فداکاری، گذشت و اوج نوع دوستی مردم این آب و خاک را به نمایش می‌گذاشت.

وی بیان کرد: متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، امکان برگزاری جشن گلریزان به شیوه معمول سال‌های گذشته نبود و براین اساس تصمیم به برگزاری این جشن در قالب برنامه زنده تلویزیونی گرفته شد.

فتحی اعلام کرد: خوشبختانه مردم کردستان با توجه به کمک‌هایی که از طریق این برنامه تلویزیونی برای آزادسازی زندانیان کردستان اهدا کردند، حماسه‌ عظیم دیگری را در جشن گلریزان سال جاری از پشت قاب تلویزیون به نمایش گذاشتند.

وی مردم را حامیان اصلی ستاد دیه استان کردستان عنوان کرد و ادامه داد: برنامه زنده تلویزیونی جشن گلریزان تنها توانست گوشه‌ای از حماسه حضور مردم در حمایت از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را به نمایش بگذارد چراکه بسیاری از مردم نیز بودند که به صورت ناشناس پس از اعلام شماره حساب‌های ستاد دیه از سوی مجری برنامه، مبالغی را به حساب این ستاد مردمی واریز کردند.

نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه کردستان با تقدیر ویژه از مردم خونگرم و مسئولان دلسوز استان به جهت حمایت‌های بی‌دریغشان از جشن گلریزان، گفت: خوشبختانه کمک‌های مردمی زمینه‌ساز نور امید در دل خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد و اعضای ستاد دیه در استان کردستان بود چراکه در سایه این کمک‌ها تعداد دیگری از زندانیان جرائم غیرعمد را به کانون گرم خانواده‌هایشان باز می‌گرداند.

مدیرکل زندان‌های کردستان افزود: جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ۷۷/۲۰۸۹۸۹۸۹ نزد بانک ملت، ۱۱۳۹۰۲۷۶۰۰ نزد بانک تجارت و ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰همگی به نام ستاد دیه واریز کنند.

وی در پایان یادآور شد: آمار و اطلاعات مربوط به کمک‌های مردمی به ستاد دیه جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، در پایان ماه مبارک رمضان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha