• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99022215791
  • خبرنگار : 71548

مردم داور یک مسابقه عکاسی می‌شوند

مردم داور یک مسابقه عکاسی می‌شوند

بهترین عکس‌ها از نگاه مردم در مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات سیب سرخ، با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به نخستین دوره مسابقه عکاسی «درخانه بمانیم از نگاه دوربین»، مردم از میان آثار ارسالی به این مسابقه، به یک اثر یا آثار مورد نظر خود از طریق سایت این انتشارات یا صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام  رای می‌دهند و در نهایت دو عکس که بالاترین رای مردمی را از نگاه مخاطب دریافت کنند، به عنوان بهترین‌های نگاه مردمی معرفی معرفی می‌شوند. 

برگزیدگان اول تا سوم مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» از نظر هیئت داوران به ترتیب جایزه  ۱۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر و سه عنوان کتاب از انتشارات یادشده، جایزه هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به همراه لوح تقدیر و سه عنوان کتاب از همین انتشارات و جایزه پنج میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر و سه عنوان کتاب دریافت می‌کنند. 

مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» با هدف فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ارتباطات اجتماعی در روزهای قرنطینه، ادامه ماندن در خانه، استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی، معرفی و آگاه‌سازی در رابطه با حوادث و شرایط غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی برگزار می‌شود. 
 
این مسابقه در سه بخش با محورهای «عکس با رعایت آئین‌ها و رسوم نوروز در روزهای قرنطینه با ماندن در خانه»،  «در خانه بمانیم و محیط خانه را برای خود و اطرافیامان زیبا کنیم» و «از پشت پنجره و روی بالکن عکاسی کنید» تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه پذیرای آثار است.

شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج عکس (حداکثر تا یک مگابایت) در محورهای اعلام‌شده به آدرس ایمیل Sibesorkhpub@gmail.com‏  یا هشتگ  #QuarantineSibeSork  ارسال کند. شرکت‌کنندگان همچنین موظف‌اند نام استان، شهر، نام و یا شهرت سوژه عکاسی‌شده را ذکر کنند. 

آثاری که انتخاب و برگزیده شود در یک کتاب به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha