• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99022215884
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

بخشدار کوهسرخ هشدار داد؛

کوهسرخ در آستانه خروج از وضعیت سفید

کوهسرخ در آستانه خروج از وضعیت سفید
عکس آرشیوی است

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار کوهسرخ گفت: با توجه به اینکه پس از اعلام وضعیت سفید در کوهسرخ سه نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده‎اند، اگر یک نفر دیگر به بیماران بستری اضافه شود، کوهسرخ به وضعیت زرد وارد می‎شود.

مجید کاریزنویی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: عدم رعایت فاصله اجتماعی، کوهسرخ را از وضعیت سفید خارج می‎کند؛ قطعأ ادامه‌دار بودن وضعیت سفید در کوهسرخ به کاهش آمار فوت تعداد بیماران بستری کرونا بستگی دارد.

وی با بیان اینکه کوهسرخ با داشتن 30 هزار نفر جمعیت در صورتی که در هر سه روز یک بیمار بستری کرونایی داشته باشد، در وضعیت سفید خواهد ماند؛ افزود: هر پنج روز شرایط کوهسرخ در مقابله با ویروس کرونا بررسی می‎شود.

بخشدار کوهسرخ تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی پایداری دائمی نداریم به همین علت همچنان باید نسبت به فاصله اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا حساس باشیم.

وی ادامه داد: برخی شهروندان وضعیت سفید را به معنی پایان بیماری کرونا قلمداد می‎کنند که این امر نگران کننده شده است، متاسفانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کوهسرخ دو نفر فوت کرده‎اند.

کاریزنویی اعلام کرد: پس از اعلام وضعیت سفید در کوهسرخ سه نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده‎اند که با توجه به جمعیت کوهسرخ اگر یک نفر دیگر به بیماران بستری اضافه شود، کوهسرخ به وضعیت زرد وارد می‎شود.
 
بخشدار کوهسرخ گفت: امیدواریم مردم با توجه به اطلاع رسانی‎هایی که در سطح شهر توسط روحانیون و فعالان بهداشتی صورت می‎گیرد نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی دقت کافی داشته باشند تا به صورت دائمی و کامل در وضعیت سفید قرار گیریم.

وی اظهار کرد: با وجود اعلام وضعیت سفید هنوز برخی از اماکن و مشاغل از جمله اماکن ورزشی، تالارها، رستوران‎ها، باشگاه‎های خصوصی و بوم‌گردی‎ها در تعطیلی به سر می‎برند و نمی‎توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

کاریزنویی مطرح کرد: برای کنترل فعالیت اصناف و ثبت آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت، اکیپی متشکل از بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، اصناف و اداره صمت فعالیت‎های مشاغل را رصد می‎کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha