• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99022216239
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر:

برای بازگشت به کار بیکاران ناشی از کرونا راهکار ارائه شود

برای بازگشت به کار بیکاران ناشی از کرونا راهکار ارائه شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه برخی از مشاغل به سبب ویروس کرونا دچار آسیب و عده‌ای نیز بیکار شده اند، گفت: ارائه راهکارهای لازم برای بازگشت به اشتغال این افراد از سوی مسئولان استان امری مهم و ضروری است.

عبدالکریم گراوند در نشست بررسی تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا با مولفه‌های اشتغال و بیکاری در استان بوشهر با تسلیت شهادت و مجروح شدن تعدادی از دلاورمردان نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: برای خانواده شهدای این حادثه، صبر و برای آسیب دیدگان آرزوی صحت و سلامتی می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا ضرورت دارد، افزود: در برخی از شهرهای استان خوزستان به سبب شیوع این بیماری، مجددا محدودیت تردد ایجاد شده که لازم است شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمام لایه‌های جامعه رعایت شود.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه ویروس کرونا به بخش‌های مختلف آسیب وارد کرد، گفت: یکی از بخش‌هایی که به آن آسیب وارد شد حوزه کسب و کار و مشاغل بود که لازم است فضایی فراهم شود تا این مشکلات به حداقل برسد.

گراوند با تاکید بر شناسایی افراد بیکار شده در شهرها و مناطق مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید آمار افراد بیکار شده به سبب شیوع ویروس کرونا، در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در شهرستان‌های 10 گانه استان مشخص شود.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات آسیب دیدگان از اشتغال تصریح کرد: در این راستا ارائه راهکارهای لازم برای بازگشت بیکاران به اشتغال از سوی مسئولان بوشهری امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از افرادی که به سبب ویروس کرونا اشتغال خود را از دست داده‌اند، بیان کرد: بازگشت به کار افراد بیکار شده بر اثر کرونا ویروس و تثبیت اشتغال آنان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان هسته‌ای بوشهر یادآور شد: راه‌اندازی این مرکز درمانی در مقابله با بیماری ویروس کرونا نقش مهمی دارد چرا که بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر که اکنون بیمارستان معین در درمان بیماران کرونایی است با راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای می تواند در زمینه درمان سایر بیماران فعالیت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha