• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99022316533
  • خبرنگار : 30057

در دستور کار محققان قرار گرفت؛

ساخت کمپرسورهای انتقال گاز با تاب آوری فشار 5 هزار بار

ساخت کمپرسورهای انتقال گاز با تاب آوری فشار 5 هزار بار

محققان یکی از شرکت‌های فناوری با کسب دانش فنی طراحی و تولید کمپرسورهای تا 2 هزار بار، اخیرا طراحی کمپرسورهای تا فشار 5 هزار بار برای را انتقال گاز را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، یکی از شرکت‌های دانش بنیان فعالیت خود را در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات فشار بالا آغاز کرد و در حال حاضر این شرکت قادر به تولید کمپرسورها تا 2000 بار (30000psi) با دبی متنوع است و اخیرا نیز طراحی کمپرسورها تا فشار 5000 بار را در دستور کار قرار داده است.مکانیزم تحریک هیدرولیکی کمپرسورهای این شرکت همانند مکانیزم شرکت‎های معتبر دنیا مانند هایدروپک آمریکا و ایدرومکانیکای ایتالیا است.

کمپرسورهای کلاس L این محققان شامل کمپرسورهای فشار بالای گازی است که پرکاربردترین کمپرسورها برای جایگاه‎های گاز طبیعی به شمار می‌رود. فشار خروجی این کلاس کمپرسورها از 100 بار تا 250 بار است و از آن می‌توان در سیستم‎های پر کردن هوای Air bag، تست پنوماتیکی و کالیبراسیون، تمیزکاری سیلندر گازی، ،پر کردن مخزن گازی، تأمین گاز برای برش لیزر گازی و سیستم‎های جوش مداوم و انتقال گاز از تانک کامیون بهره برد.

کمپرسورهای کلاس M تولید شده در این شرکت کمپرسورهای فشار بالای گازی است که پررکاربردترین کمپرسورها برای گاز هیدروژن استو این کمپرسورها در سایت‎های تولیدی، کاربردهای کنار ساحل (off-shore) و همچنین پروژه‎های تحقیقاتی قابل استفاده است. 

مزیت اصلی محصولات این شرکت نسبت به محصولات با کاربرد مشابه، قیمت و هزینه‎های تعمیرات و نگهداری آن است که نسبت به آنها کمتر است. 

کمپرسورهای تولیدی شرکت مطابق با استانداردهای بین‎المللی (Japanese High Pressure Safety Gas Law (HPGSL، ،  Canadian CSAو European CE است و در دستگاه‏‎هایی که احتمال انفجار وجود دارد (مانند گاز طبیعی یا هیدروژن) الزامات Atex اروپایی رعایت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha