• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99022316776
  • خبرنگار : 71620

گلمرادی: مجلس یازدهم فکر نکند با گفتمان فعلی‌اش مسائل را حل می‌کند

گلمرادی: مجلس یازدهم فکر نکند با گفتمان فعلی‌اش مسائل را حل می‌کند

یک عضو نمایندگان ولایی مجلس دهم خطاب به منتخبین مجلس یازدهم گفت: احساسی با موضوعات برخورد نکنید؛ فکر نکنید با گفتمانی که هم‌اکنون دارید مسائل حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی گلمرادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای دریایی ارتش گفت: یکی از اشکالات اساسی در عدم توسعه کشور نگاه کوتاه‌مدتی بود که در دهه اخیر از جانب مسئولان شکل گرفت و نتیجه این برنامه‌ها وضعیت آزاردهنده امروز است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «سه توصیه به دولت، مردم و منتخبین مجلس یازدهم دارم» اظهار کرد: عده‌ای از مسئولان پایبند نظام هستند در کنار آنها افراد کم تعهد و مسئولیت‌ناپذیر هم وجود دارد. مبادا به خاطر این مسئولان بی‌تعهد نسبت به آرمان‌های نظام دلسرد شویم. توصیه سردار شهید قاسم سلیمانی بهترین راهنما و رهنمود است که از توصیه این بزرگوار برای پشتیبانی از ولایت فقیه استفاده کنیم آسیب به ولایت فقیه یعنی آسیب به نظام.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند. اگر کاری نکنند به خودشان ظلم کرده‌اند. به دولتمردان می‌گویم که خوب عمل نکردید. در این کشور گروهی ماهواره نظامی به هوا می‌فرستند مگر می‌شوند ماهواره بفرستید اما نتوان خودروی مناسبی برای مردم تولید کنید؟ یا نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم. با توجه به اقداماتی که در حوزه امنیت انجام می‌شود نتوانستن مردود است. پس نمی‌خواهیم. این نخواستن خیانت بزرگی است که شما هیچ دفاعی از آن ندارید.

وی در انتقاد از افزایش حجم نقدینگی کشور، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۲، ۵۰۰ هزار میلیارد نقدینگی داشتیم که امروز چهار برابر شده است. افزایش نقدینگی یعنی بی‌اعتبار شدن فرهنگ تولید و کار خلاق است. نتیجه‌اش همین فضای دلالی و واسطه‌گری است که جای خلاقیت را گرفته است.

گلمرادی خطاب به منتخبین مجلس یازدهم گفت: احساسی با موضوع برخورد نکنید فکر نکنید با گفتمانی که قبل از ورود به مجلس شورای اسلامی داشتید و داریم مسائل حل می‌شود. مسائل کشور براساس فهم، درک، عقلانیت، همگرایی و همبستگی حل می‌شود. از تجارب نمایندگان استفاده کنید.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود اظهار کرد: خوزستان کارگاه تولید و اقتصاد کشور است به مثابه یک گاو شیرده با او برخورد نکنید تلاش کنید مسائل و مشکلات این استان حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha