• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99022317019
  • خبرنگار : 71573

انتشار کتابی درباره تفاوت نگاه زنان و مردان به تبلیغات

انتشار کتابی درباره تفاوت نگاه زنان و مردان به تبلیغات

کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت‌های جنسیتی» با ترجمه علیرضا ربیعی‌راد منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در معرفی ناشر از این کتاب امده است: این کتاب  بر اساس یک پژوهش گروهی دانشگاهی در دانشگاه استکهلم سوئد به تفاوت‌های میان برداشت‌های زنان و مردان در مواجهه با تبلیغات شهری می‌پردازد. 

اساس یافته‌های پژوهش یاد شده بیش از ۷۰ درصد تبلیغات شهری، اعتنایی به ارزش‌ها و الگوهای متفاوت معناسازی خاص زنان و مردان ندارند و بنابراین در اثرگذاری بر مخاطبان دچار اختلال می‌شوند.

به گفته ربیعی‌راد، کشور روسیه به عنوان بستر انجام این پژوهش، قرابت‌های قابل توجهی با باورها و ارزش‌های عمومی در ایران دارد و همین موضوع، فهم و کاربرد نتایج آن را در ایران نیز آسان‌تر می‌کند.

علیرضا ربیعی‌راد از کارشناسان تبلیغات در ایران است و در چند سال اخیر آثار قابل تجهی را در این حوزه تالیف یا ترجمه کرده است.

کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت‌های جنسیتی» در ۱۴۶ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان در   نشر داستان عرضه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.