• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99022518280

معاون استاندار:

روابط عمومی ها ‌چهره واقعی سیستان وبلوچستان را معرفی کنند

روابط عمومی ها ‌چهره واقعی سیستان وبلوچستان را معرفی کنند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی و تولید محتوا، چهره واقعی استان که سرشار از ظرفیت و استعداد است را معرفی کنند.

علی زینی وند در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی ‌و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در آستانه فرارسیدن بیست ‌هفتم اردیبهشت روز “ارتباطات و ‌روابط‌عمومی” در استانداری برگزار شد با تبریک هفته روابط عمومی، روابط‌عمومی ها را صدای مردم وحاکمیت خواند.

‌وی افزود: در بعضی مواقع، مطالبی توسط شخصیت‌های شناخته شده مانند هنرمندان و ورزشکاران از روی ناآگاهی به مسایل استان، منتشر می شود که انتظار داریم، روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی صحیح از تاثیرگذاری منفی این موضوعات بر فضای استان جلوگیری کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به نقش روابط‌عمومی در سازمان‌ها، تصریح کرد: اگر مدیر سازمان به روابط‌عمومی توجه نکند، این مدیر اهمیت اطلاع‌رسانی و انعکاس اقدامات را درک نکرده است و مدیریت وی با چالش روبروست، لذا روابط‌عمومی‌ها باید به صورت مستقل توسط اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری ‌و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد ارزیابی قرار بگیرند و مشکلات و نقاط ضعف و قوت آنها شناخته شود.

زینی وند افزود: در اختیار داشتن ابزار تخصصی لازمه کار یک‌ روابط‌عمومی است، اما روابط‌عمومی بدون دانش و تخصص نمی تواند کارهای خلاقانه انجام دهد، لذا روابط‌عمومی در صورتی موفق است که دارای دانش، سلیقه، خلاقیت و ابتکار باشد.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه روابط‌عمومی کار می کنند باید ذاتا به کار روابط عمومی علاقمند باشند چراکه کار روابط عمومی کاری ۲۴ ساعته است و زمان مشخص اداری و ابزار تعریف شده ای برای این کار تعریف نشده است و نباید آن را به عنوان کاری در چارچوب وقت اداری تعریف کرد .
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان افزود: آنچه که در روابط عمومی ضامن موفقیت آن است؛ هنر، دانش و خلاقیت در عرصه روابط عمومی است.

زینی وند در ادامه با اشاره به نقش شورای اطلاع رسانی گفت: شورای اطلاع رسانی بعد از حدود یک قرن کار دیوانسالاری، با تصویب دولت و ابلاغ ساختار، قوام گرفته است که زمینه‌ی تقویت روابط عمومی ها را فراهم خواهد کرد و روابط عمومی‌ها با دستورالعمل‌ها و ابلاغیه های شورای اطلاع‌رسانی جایگاه خودشان را به دست خواهند آورد.

 وی در پایان گفت: باید دغدغه‌های عرصه روابط عمومی به مرکز منعکس شود تا جایگاه روابط عمومی ها به لحاظ اداری نیز تقویت گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha