• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99022518318
  • خبرنگار : 71234

رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی

دنیا مظلومیت مردم فلسطین را در روز نکبت بیشتر از گذشته درک می‌کند

دنیا مظلومیت مردم فلسطین را در روز نکبت بیشتر از گذشته درک می‌کند

رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «رژیم صهیونیستی از روز قدس هراس دارد» گفت که مردم دنیا در روز نکبت بیشتر از هر روز دیگری ظلم آشکار به مرم فلسطین را درک می‌کنند.

کمال دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن یوم النکبه (روز نکبت) اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس از سال ۱۹۴۸ با آواره کردن هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین با حمایت انگلستان و کشورهای غربی فعالیت خود را شروع کرد اما هیچ وقت نتوانست در پیش چشم افکار عمومی جهان این تجاوز آشکار و بر خلاف تمامی قواعد و مقررات بین المللی را توجیه کند. رژیم صهیونیستی با خوی نژادپرستانه و تجاوزکارانه اش شکل گرفت که به درستی این روز را به نام روز نکبت نام گذاری کردند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس سرزمین‌های اشغالی را از چنگ صاحبان اصلی‌اش برای برای حفظ و بقای خود خارج کرد و صدها نفر از سرزمین خود آواره کرد،با نسل کشی و کودک کشی به دنبال رسیدن به اهدافش رفت و با گروه‌های مقاومت برخورد جنایتکارانه‌ای داشت و با انجام جنایات جنگی از تروریسم دفاع کرد.

وی با بیان این‌که «رژیم صهیونیستی مروج‌ تروریسم دولتی بوده است» گفت: رژیم صهیونیستی با شعار تفرقه بنداز و حکومت کن، سعی کرد نفاق و تفرقه بین کشورهای اسلامی و عربی ایجاد کند و در این راه از گروه تروریستی داعش با کمک بی‌دریغ آمریکا حمایت کرد. رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در منطقه فروگذار نکرد  و حتی به دنبال اشغال سرزمین‌های عربی مثل سوریه، لبنان و اردن بود. با روی کار آمدن ترامپ دولت آمریکا نقاب از چهره میانجیگری برداشت و تمام قد از رژیم صهیونیستی حمایت کرد و حتی حداقل قوانین و حقوق تصویب شده توسط دولت های قبلی آمریکا برای فلسطین را زیر پا گذاشتن و ظلم آشکاری بر مردم فلسطین وارد کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در روز نکبت مردم دنیا بیش از هر روز دیگری به ظلم وارد شده بر مردم فلسطین را درک می‌کنند و بعد از آن در روز قدس به خوبی به خوی نژادپرستی رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین پی می برند. البته همواره رژیم اشغالگر قدس از برگزاری روز قدس هراس داشته که به همین دلیل اخیرا وزیر خارجه آمریکا سفری به اسرائیل داشت. قطعا در نهایت بساط ظلم و نژاد پرستی برچیده شده و پیروزی با مردم فلسطین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

سلام رسانه ها تا می توانید از ارتش تجلیل کنید بیگانگان در پی فرق گذاشتن بین سپاه وارتش هستند جلو رخنه ها را ببندید مثلا اگر یکی از آنها در مسابقات شنای ارتش های جهان افتخاری داشته به آن بپردازید یا هر شاخصه های منحصر به فرد دیگه ای یا هر ابتکار دیگری که باعث قوت قلب ارتشیان عزیز و امحای نقشه های دشمنان بشود نگذارید عدم توجه به طور خاص ابزار برای غیر شود