• پنجشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99022518457
  • خبرنگار : 50339

سبد کالا و بسته سلامت برای کارکنان شهرداری خاش

سبد کالا و بسته سلامت برای کارکنان شهرداری خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تکریم و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان روزه دار شهرداری، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، سبد کالای رمضان و نیز بسته سلامت در اختیار تمامی کارکنان قرار گرفت.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا افزود: بهره گیری از برندهای معتبر مواد غذایی و خرید از مراکز معتبر فروش از جمله اقدامات صورت گرفته برای تهیه و توزیع هرچه بهتر سبد کالای رمضان شهرداری خاش است.

وی بیان کرد: ارزش هر سبد کالا و سلامت چیزی در حدود 500 هزار تومان است.

شهردار خاش اضافه کرد: به منظور سلامت نیروهای خدمات شهری و پاکبانان نیز در این مدت روزانه ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی در بین آنان توزیع شده است.

تمندانی ادامه داد: همزمان با شیوع کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته مدیریت شهری خاش در اولین اقدام برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به این بیماری با نصب بنر بر روی تابلوهای محیطی اطلاع‌ رسانی و آموزش در خصوص رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری طبق برنامه زمان بندی شده، به طور مستمر طی دو مرحله در صبح و بعد از ظهر به تفکیک کلیه محلات، معابر و اماکن عمومی، سرویس‌ های بهداشتی، دستگاه‌های خود پرداز، مخازن زباله، ادارات، بانک‌ها، مراکز تجاری، مساجد و مراکز درمانی و کلانتری های این شهر را با بکار گیری یک دستگاه خودروی آتش نشانی و سمپاش های دستی ضد عفونی کرده اند و این اقدامات تا قطع چرخه انتقال ویروس کرونا تداوم خواهد داشت.

شهردار خاش خاطر نشان کرد: جامعه کارگری نقش اساسی در تحقق شعار سال یعنی "جهش تولید" بر عهده دارند.

وی با اشاره به تلاش‌ های همیشگی کارگران در واحدهای خدمات‌ رسان شهرداری خاش گفت: کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری خاش در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمران، تاسیسات، حمل و نقل، نقلیه، آتش نشانی، سد معبر، بهشت زهرا، و... به‌ طور بی‌ وقفه در حال خدمت ‌رسانی به شهروندان هستند و این تلاش‌ها در ایام کرونایی افزایش نیز یافته که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha