• شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99022719173
  • خبرنگار : 30054

مرکز پخش تجهیزات پزشکی اینترنتی تهران کجاست؟

مرکز پخش تجهیزات پزشکی اینترنتی تهران کجاست؟

این روزها خیلی از ما ترجیح می‌دهیم تا خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهیم.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام توانی نو، یکی از انواع کالاهایی که ممکن است به خرید آن‌ها احتیاج پیدا کنیم، کالاهای پزشکی است که آن‌ها را می‌توانیم در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی بیابیم.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تصمیم دارید کالای پزشکی موردنظر خودتان را از یک فروشگاه معتبر و قابل‌اعتماد به‌صورت اینترنتی خریداری نمایید، تصمیم داریم تا در این مطلب یکی از مراکز پخش  تجهیزات پزشکی اینترنتی را به شما معرفی نماییم.

فروشگاه تجهیزات پزشکی «توانی نو» به‌عنوان یک مرکز پخش تجهیزات پزشکی اینترنتی در تهران با ارائه جدیدترین و باکیفیت‌ترین کالاهای پزشکی و درمانی خریدی راحت را برای کاربران فراهم کرده است.

با فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نوآشنا شوید

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل‌حمل دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی باقیمت ارزان و مناسب و برخی دیگر از دستگاه‌های تنفسی مانند دستگاه سی پپ cpap  و بای پپ BIPAP در سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود.

این فروشگاه اینترنتی، با ارائه برندهای معتبر لوازم و تجهیزات پزشکی خانگی، بیمارستانی، کلینیکی، دندانپزشکی، بهداشتی درمانی، پاسخگوی نیاز همگان برای خرید کالاها و تجهیزات پزشکی است.

در این فروشگاه تجهیزات پزشکی امکان خرید سریع لوازم پزشکی و توانبخشی باقیمت مناسب و ارزان مانند ویلچر ارتوپدی ویلچر برقی ویلچر CP ویلچر سه کاره و چندکاره ویلچر استاندارد ویلچر JTS و ایران بدهکار انواع دستگاه ماساژور بدن تخت بیمارستانی دستگاه بخور و رطوبت ساز  دستگاه فشارسنج خون دستگاه ساکشن بیمارستانی و خانگی انواع تشک مواج و زخم بستر و ... در آن وجود دارد،

تمامی محصولات، دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط بوده و فعالیت این سایت نیز کاملا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

در این فروشگاه چه محصولاتی یافت می‌شود؟

در این فروشگاه تخصصی، تمام محصولات در سه دسته‌بندی اصلی «تجهیزات پزشکی»، «مصرفی پزشکی» و «لوازم بهداشتی» می‌باشند.

محصولات پزشکی همان‌طور که در بالا نام‌برده شد شامل دستگاه اکسیژن ساز بهترین قیمت خرید دستگاه ماساژور بدن صندلی ماساژور ارزان ماساژور پا ماساژور گردن و شانه  ویلچر برقی ترازو وزن‌کشی  دستگاه بخور و رطوبت ساز دستگاه تصفیه هوا  تخت بیمارستانی  و دستگاه سنجش فشارخون  و محصولات مصرفی کالاهایی مانند ماسک و دستکش و سرنگ  و لوازم بهداشتی نیز انواع واترجت دندان کرم مرطوب‌کننده  شامپو و بسیاری دیگر را شامل می‌شود که در سایت www.tavanino.com موجود می‌باشند.

تقریبا هر نوع کالا یا تجهیزات پزشکی را می‌توانید از فروشگاه آنلاین توانی نو تهیه نمایید. تمام کالاهای موجود در این فروشگاه دارای معرفی و توضیحات کامل قابل‌فهم برای همگان هستند. همچنین می‌توانید تصاویر مختلفی را در زوایای متفاوت از محصولات مشاهده نمایید تا از خرید خود مطمئن باشید.

مشخصات فنی محصولات برای آگاهی از خرید دقیق، مشاهده نظرات خریداران دیگر، مشاهده ویژگی‌های مهم محصولات و ابعاد یا وزن آن‌ها اطلاعاتی است که به شما کمک می‌کند بتوانید بدون حضور در فروشگاه‌های فیزیکی بهترین خرید را داشته باشید.

چرا تجهیزات پزشکی را اینترنتی خرید کنیم؟

شاید برای پاسخ به این سوال بتوان به ۴ عنوان مهم اشاره داشت. این آیتم‌ها هرکدام به‌تنهایی می‌توانند دلیل محکمی برای تصمیم به خرید اینترنتی تجهیزات پزشکی برای ما باشند. به خاطر داشته باشید که امروزه خرید اینترنتی در تمام دنیا به یک امر روتین تبدیل‌شده و گاها مزایای بیشتری نیز نسبت به نوع خرید سنتی دارد.

۱. راحتی در خرید

در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هرجایی که باشید، بدون نیاز به رفت‌وآمد در سطح شهر و رفتن از این مغازه به آن مغازه، می‌توانید خرید تجهیزات پزشکی خود را انجام دهید.

۲. قیمت بهتر

فروشگاه‌های اینترنتی در مقایسه با فروشگاه‌های فیزیکی، هزینه‌های پایین‌تری دارند. از سوی دیگر به دلایل دیگری، همچون عدم نیاز به انبار فیزیکی و حذف واسطه‌های فروش و... می‌توانند محصولات خود را باقیمت مناسب‌تری هم ارائه کنند.

۳. کنترل بیشتر

در یک فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین، می‌تواند اکثر برندها را یکجا ببینید، خصوصیات و قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. این را مقایسه کنید باحالتی که در یک فروشگاه فیزیکی ممکن است از هر کالایی تنها یکی دو برند بیشتر نداشته باشند.

۴. آزادی در خرید

فروشنده‌ها تخصصشان این است که محصولات خود را با خوش‌رویی و با به کار بردن عبارات جذاب به مشتریان بفروشند. همین فشار، کافی است تا قدرت انتخاب و مقایسه بین انواع محصولات از شما سلب شود؛ اما هنگام خرید اینترنتی شما آزادی و اختیار عمل بیشتری در خرید خود دارد.

با مجله توانی نو اطلاعات پزشکی خود را افزایش دهید

فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین توانی نو، در کنار فعالیت‌های تامین کالای پزشکی و فروشگاهی خود، به راه‌اندازی مجله آنلاین پزشکی نیز اقدام نموده است. مجله‌ای که می‌توانید معتبرترین مقالاتی که موضوعات پزشکی را به زبان ساده برای شما توضیح داده‌اند را در آن بیابید.

کالا پزشکی توانی نو به نشانی WWW.TAVANINO.COM با ارائه اطلاعات درباره‌ی قیمت و خرید تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی و... ، فشارخون، انواع ویلچر و انواع ماساژور و... سعی در پرورش صحیح ذهن مخاطبان خود دارد.

میزان دانش شما نسبت به هر موضوعی، کنترل شمارا بر اوضاع بیشتر می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با ارتقای دانش پزشکی خود به بهبود سلامت خانواده‌تان کمک شایانی کنید.

بخش مهمی از سلامتی ما درگرو داشتن اطلاعات صحیح پزشکی در استفاده از مواد غذایی، داروها و همچنین تجهیزات و کالاهای پزشکی است که در زندگی روزمره خود با آن‌ها در ارتباط هستیم.

توانی نو همیشه در کنار شماست، مراقب سلامتی خود و خانواده خودتان باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی