• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99022819896
  • خبرنگار : 30077

۵گانه ی آموزش آنلاین جهاددانشگاهی سمنان/ از آشنایی با بورس تا دوره های آموزشی پزشکی

۵گانه ی آموزش آنلاین جهاددانشگاهی سمنان/ از آشنایی با بورس تا دوره های آموزشی پزشکی

ایسنا/سمنان معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری تمام دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و علمی کاربردی به صورت الکترونیکی (آنلاین) خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: در راستای شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری در سطح کشور، مرکز آموزش الکترونیکی جهاددانشگاهی استان سمنان با ارائه شیوه جدیدی از آموزش، شرایط جدیدی به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش ها، نسبت به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به صورت مجازی و آنلاین فراهم کرده است.

وی افزود: دوره های آموزش تخصصی زبان انگلیسی شامل مکالمه، گرامر، فنون ترجمه و... طبق برنامه‌ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران و مدرسین هر سطح از اوایل اسفندماه شروع شده و هم اکنون نیز به طور گسترده و با طیف وسیعی از فراگیران در حال اجرا است.

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در کنار دوره های آموزشی زبان خارجی، برنامه ریزی جهت اجرای دوره های آموزش تخصصی کامپیوتر نیز انجام شده است و تمام دوره های آموزش کامپیوتر به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

منصفی راد اضفه کرد: دوره های آموزش تـکنـسیـن داروخـانـه شامل اشکال دارویی، آشنایی با دسته های درمانی داروها، داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، فرآورده های آرایشی و بهداشتی، مهارتهای ارتباط و تعامل بین فردی، قوانین و حدود اختیارات، نسخه خوانی، کارآموزی داورخانه و همچنین دوره آموزشی دستیار کنار دندانپزشک، کمک های اولیه و دوره های عمومی و تخصصی کارکنان دستگاه های اجرایی نیز با اعطاء گواهینامه معتبر از جهاد دانشگاهی به صورت مجازی و آنلاین در حال اجرا است.

وی همچنین از برگزاری دوره ی جامع آنلاین بورس توسط جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد و گفت: اصول مدیریت سرمایه گذاری در بورس، آموزش تحلیل تکنیکال کاربردی، آموزش تحلیل بنیادی کاربردی در سهام، مدیریت پرتفوی و تحلیل روانشناختی و مدیریت ریسک و... از جمله سرفصل های اصلی این دوره آموزشی است که متقاضیان و فراگیران می توانند با شرکت در این دوره آموزشی آنلاین از آن استفاده کنند.         

منصفی راد تصریح کرد: متقاضیان و علاقه مندان می توانند از طریق سامانه آموزش های جهاددانشگاهی به آدرس Amjad.jde.ir/Sm  برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزش آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان اقدام و یا با شماره ۳۳۳۳۷۰۰۰-۳۳۳۶۰۹۸۱ تماس حاصل نمایند.

وی با برشمردن خصوصیات سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی گفت: طراحی برپایه وب ، بدون نیاز به نصب هرگونه افزونه یا نرم‌افزار، قابلیت اجرا بر روی مرورگرهای مختلف، قابلیت اجرا بر روی موبایل، تبلت و تمامی سیستم عامل‌ها، ارتباط شنیداری و دیداری، ارتباط دوطرفه‌ی صوتی و تصویری، به اشتراک گذاشتن محیط دسکتاپ، نرم‌افزار و صفحات وب، پخش فایل‌های صوتی و تصویری، پخش فایل‌های صوتی و تصویری برای کاربران، نمایش اسلاید، نمایش فایل‌های PDF،PowerPoint  و عکس به‌صورت اسلاید  وایت‌برد، تخته مجازی جهت یادداشت نویسی و رسم اشکال هندسی با استفاده از قلم نوری و به اشتراک گذاشتن فایل در محیط اتاق با امکان دانلود برای کاربران از جمله ویژگی های این سامانه است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: این مرکز برای برگزاری کلیه دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت خود به صورت مجازی و آنلاین برای ترم بهار نیز با ارائه ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف برنامه‌ریزی نموده است که از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز خواهند شد.

منصفی راد با تأکید بر اینکه تمام آموزش های مجازی به صورت همزمان و غیر همزمان ارائه می شود، اضافه کرد: به این صورت که در آموزش همزمان همه افراد با هم وارد سامانه آنلاین می‌شوند و آموزش ها بصورت همزمان و کاملاً الکترونیکی ارائه می شود، اما در آموزش غیر همزمان آموزش به صورت یک محتوای الکترونیکی صوتی و تصویری تولید شده است و کاربر هر زمانی که قابلیت آموزش پذیری را داشته باشد می‌تواند از محتواهای آموزشی بهره گیرد، همچنین امکان مباحثه و درسش و پاسخ با مدرسین در حین ارائه آموزش آنلاین و مجازی و پس از آن فراهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۲۸ ۱۲:۲۶

Amjad.jde.ir/Sm فقط سامانه برگزاری کلاس انلاینه و هیچ اطلاعاتی در خصوص کلاسها نمی دهد.

پاسخ سایت: برای دریافت اطلاعات تکمیلی به آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان و با تلفن 33337000 تماس بگیرید