• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99022820074
  • خبرنگار : 30054

به‌جای مراجعه به بیمارستان، با پزشک تلفنی ارتباط برقرار کنید!

به‌جای مراجعه به بیمارستان، با پزشک تلفنی ارتباط برقرار کنید!

در شرایطی که کرونا زندگی همه‌مان را تحت تاثیر قرار داده، آیا واقعاً لازم است برای هر مشکلی به بیمارستان و مطب پزشک مراجعه کنیم؟ در این ایام اگر مشکلی برای خود یا یکی از اعضای خانواده‌مان پیش آمد باید چه‌کار کنیم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دکترساینا، یکی از بهترین راهکارهای موجود دریافت مشاوره تلفنی پزشکی است. با استفاده از وب‌سایت دکتر ساینا می‌توانیم به‌صورت تلفنی با بهترین پزشکان در تمام تخصص‌ها صحبت کنیم. به‌ این‌ ترتیب از مراجعات غیرضروری ما به بیمارستان کاسته شده و تنها زمانی به بیمارستان مراجعه می‌کنیم که پزشک به‌ صورت تلفنی نتواند مشکلمان را تشخیص دهد. برای برقراری تماس تلفنی با پزشک تنها لازم است به وب‌سایت دکتر ساینا مراجعه کنیم و از یکی از پزشکان، سوال خود را بپرسیم.

چرا باید مشاوره پزشکی تلفنی بگیریم؟

احتمالا همگی در طول زندگی خود، چندین بار آرزو کرده‌ایم که ای‌ کاش یک پزشک در خانواده یا دوستان خود داشتیم. به‌ این‌ ترتیب هر زمانی که مشکل پزشکی برای خود یا یکی از عزیزانمان پیش می‌آمد، با او تماس می‌گرفتیم و علائم خود را برای او شرح می‌دادیم تا مشکل را تشخیص و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد. در این صورت تعداد دفعات مراجعه به بیمارستان و مطب پزشک و زمان انتظار به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کرد.

در صورتی‌ که پزشکی در آشنایان خود نداشته باشیم مجبوریم برای تمام مشکلات پزشکی جدی و غیرجدی خود به بیمارستان یا مطب مراجعه کنیم. وقت گرفتن از پزشک، ماندن در ترافیک، پیداکردن جای پارک، معطل ماندن در اتاق انتظار از جمله عواملی هستند که باعث می‌شوند در ادامه روز انرژی نداشته باشیم.

با مشاوره تلفنی دکتر ساینا، در تمامی تخصص‌های پزشکی به بهترین پزشکان دسترسی داریم. به‌ این‌ ترتیب در هر زمان و مکانی، اگر هر مشکلی برای خود یا عزیزانمان پیش آید، می‌توانیم از پزشکان فوق تخصص یا متخصص بپرسیم تا دکتر راهنمایی‌های لازم را به ما ارائه کنند. با مشاوره تلفنی همیشه به پزشک دسترسی داریم و تنها در صورتی‌ که مشکلمان جدی باشد به بیمارستان یا مطب مراجعه می‌کنیم.

در چه تخصص‌هایی می‌توانیم مشاوره تلفنی پزشکی دریافت کنیم؟

گاهی پیش می‌آید که نیاز داشته باشیم با چند پزشک در تخصص‌های مختلف گفتگو کنیم. در این مواقع بعید است در طول ۱ روز بتوانیم با بیشتر از دو پزشک دیدار کنیم در صورتی‌ که به کمک وب‌سایت و اپلیکیشن دکتر ساینا در ۴۴ تخصص پزشکی می‌توانیم با پزشک تلفنی ارتباط برقرار کنیم.

لیست زیر تعدادی از تخصص‌های مشاوره تلفنی پوشش داده‌شده در این وب‌سایت است.

· زنان و زایمان

· کودکان

· غدد

· گوارش

· سلامت جنسی

· روانشناسی و روان‌پزشکی

· اورولوژی

· پوست و مو

· و دیگر تخصص‌های پزشکی

به‌این‌ترتیب پاسخ تمامی سوالات پزشکی خود را می‌توانیم در یک روز از پزشک به‌صورت تلفنی دریافت کنیم.

کیفیت مشاوره تلفنی چگونه است؟

بیش از ۴۰۰ پزشک فوق تخصص و متخصص در دکتر ساینا آماده پاسخگویی به سوالات هستند. دکترهای فعال این سامانه، همگی در زمان ثبت‌نام، توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا با توجه به معلومات علمی و سوابق تجربی مورد سنجش قرار گرفته و در صورتی‌ که معیارهای لازم را کسب کنند جذب می‌شوند.

پیش از دریافت مشاوره تلفنی باید سوابق علمی و تجربی پزشکان را بررسی کنیم. عامل مهم دیگری که در تصمیم ما برای انتخاب دکتر مناسب تأثیرگذار است نظرات کاربران دیگر است.

در صورتی‌ که از مشاوره تلفنی خود ناراضی بودیم، هزینه مشاوره به‌حساب ما بازگردانده می‌شود.

چگونه از وب‌سایت دکتر ساینا مشاوره تلفنی پزشکی دریافت کنیم؟

تنها در ۴ مرحله با پزشکان فوق تخصص و متخصص به‌صورت تلفنی می‌توانیم گفتگو کنیم:

۱. به وب‌سایت (www.drsaina.com) یا اپلیکیشن دکتر ساینا مراجعه می‌کنیم.

۲. گزینه مشاوره تلفنی، تخصص و پزشک موردنظر خود را انتخاب می‌کنیم.

۳. سوال خود را در پنل چَت می‌پرسیم

۴. هزینه مشاوره را پرداخت می‌کنیم تا سوال برای پزشک ارسال شود.

حالا تنها باید گوش‌به‌زنگ موبایل خود باشیم. پزشک با ما تماس خواهد گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha