• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99022820284
  • خبرنگار : 71548

روزهای خوب شاهین فرهت در قرنطینه + صوت

روزهای خوب شاهین فرهت در قرنطینه + صوت

شاهین فرهت، آهنگساز و استاد موسیقی دانشگاه تهران با روایت روزهای کرونایی خود در قرنطینه خانگی، می‌گوید: آنهایی که مجبورند به بیرون از خانه بروند همانند پلیس‌ها و کادر درمانی، واقعا فداکاری می‌کنند؛ اما آن کسی که می‌تواند در خانه بماند، اما به خاطر اینکه حوصله‌اش سر می‌رود از خانه خارج می‌شود، باید کمی رنج بکشد تا هم خودش سالم بماند و هم بقیه.

به گزارش ایسنا، سلسله گفت‌وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت‌وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می‌شود تا شاید بتواند حال‌وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه‌ای تغییر دهد.

هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می‌شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر می‌شود. 

حالا کاردان پس از مصاحبه با علی نصیریان، اسرافیل شیرچی (هنرمند خوشنویس) و ایرج راد (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) به سراغ شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر) رفته و از او درباره حال و روزش در این روزهای کرونایی پرسیده است. 

فرهت در بخشی از گفت‌وگوی خود با بیان اینکه «آمدن ویروس کرونا وضعیت محیط زیست را بهتر کرده است»، درباره حال و هوای این روزهای خود در ایام قرنطینه خانگی، اظهار کرده است که در منزل موزیک می‌نویسم، پیانو می‌نوازم، فیلم می‌بینم، ورزش می‌کنم و از خانه هم بیرون نمی‌روم.

او یادآور شده است: آروزی من برای هموطنان عزیز سلامتی است و امیدوارم همه در منزل بمانیم تا زمانی که این بیماری رو به افول برود. آنهایی که مجبورند به بیرون از خانه بروند همانند پلیس‌ها و کادر درمانی، واقعا فداکاری می‌کنند. اما آن کسی که می‌تواند بماند، اما به خاطر اینکه حوصله‌اش سر می‌رود باید کمی رنج بکشد تا هم خودش سالم بماند و هم بقیه. البته کسانی که با فرهنگ سر و کار دارند حوصله‌شان سر نخواهد رفت.

در ادامه می‌توانید گفت‌وگوی داریوش کاردان با شاهین فرهت را بشنوید:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha