• دوشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99022920524
  • خبرنگار : 71565

سلیمی: مردم برای روز قدس هشتگ ایجاد کنند

سلیمی: مردم برای روز قدس هشتگ ایجاد کنند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایطی که امسال شیوع کرونا ویروس برای برگزاری مراسم قدس ایجاد کرده است مردم را به فعالیت در فضای مجازی و ایجاد هشتگ برای زنده نگه داشتن پیام قدس دعوت کرد.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن جایگاه روز قدس و وظیفه کشورهای مسلمان در حمایت از گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: موضوع قدس موضوعی فراموش ناشدنی است؛ قدس پاره تن اسلام بوده و قبله اول مسلمین است.

وی افزود:عده ای این سرزمین را غصب کردند،غصب و تجاوز موضوعی نیست که ماهیت آن با مرور زمان تغییر پیدا کند؛ این موضوع همیشه در هر زمانی و در هر شرایطی باید زنده بماند و نسل به نسل برای مسلمین جهان مرور شود؛رژیم صهیونیستی که این سرزمین را غصب کرده است رژیمی نژادپرست، کودک کش، خون‌ریز است و با هدف ایجاد اختلاف میان کشور اسلامی ایجاد شده؛ مقابله با این رژیم مقابله با ظلم و نژاد پرستی و مقابله با کودک کشی است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:این رژیم یک رژیم جعلی است،عامل اختلاف افکنی و جعل را نمی توان با گذشت فراموش کرد؛ امروز اشغال گران مایوس تر از همیشه باید این سرزمین را ترک کنند؛به کشور های خود بازگردند و اجازه دهند ساکنین اصلی فلسطین، چه مسلمان، چه مسیحی و چه یهودی در یک فرایند دموکراتیک سرنوشت خود را مشخص کنند.

سلمیی با تاکید بر اینکه قدس تا ابد برای مسلمین خواهد بود و مسئله ای فراموش ناشدنی برای جهان اسلام است؛ گفت: این رژیم بدون شک به زودی فرو می پاشد؛ امروز جبهه مقاومت مسیر خود را پیدا کرده و دیگر پاسخ موشک را با سنگ نمی دهد بلکه با انواع سلاح ها خواهد داد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس شرایط ویژه است و  باید به طرق دیگری مسئله و پیام قدس را زنده نگه داریم،امسال رسانه چه رسانه های مکتوب،صدا و سیما و تمام فعالین و کانال های خبری عرصه فضای مجازی باید به میدان بیایند.

پیشنهاد می کنم مردم با ایجاد هشتگ در این عرصه پیام خود را به جهانیان برسانند.هشتگ هایی همچون #پایان_رژیم_صهیونیستی_نزدیک_است، #آخرین_میخ_بر_تابوت_رژیم_غاصب و  #دهه_آینده_دهه_بدون_رژیم_صهیونیستی از اینگونه هشتگ‌ها می توان ایجاد کرد، از سوی دیگر می توان فراخوان داد تا مردم و دانشجویان درباره روز قدس مقاله بنویسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۱:۵۹

مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل قدس تو دیگر آزاد شدی آمریکا مرگت باد