• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99023021932
  • خبرنگار : 50212

با حضور استاندار مرکزی؛

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، تجاری، مسکونی شهرداری ساوه آغاز شد

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، تجاری، مسکونی شهرداری ساوه آغاز شد

ایسنا/مرکزی در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، عملیات اجرایی احداث مجموعه فرهنگی، تجاری، آموزشی، اداری و مسکونی شهرداری ساوه در محله قاسم آباد آغاز شد.

استاندار مرکزی امروز 30 اردیبهشت ماه در این آیین گفت: یکی از بهترین نیازها و درخواست های فرهنگی و آموزشی مردم ساوه، در آستانه عید فطر وارد فاز اجرایی می شود.

سیدعلی آقازاده افزود: با تلاش صورت گرفته تملک منطقه جانمایی شده برای احداث این مجتمع انجام و پردیس سینمایی ساوه که یکی از کاربری های تعریف شده در این مجتمع است، ظرف مدت یکسال با تخصیص اعتبارات استانی به همراه اعتبارات مدیریت شهری به بهره برداری می رسد و در خردادماه سال آینده تقدیم شهروندان ساوجی خواهد شد.

شهردار ساوه نیز گفت: فاز نخست این مجموعه شامل سینما در زمینی به مساحت 1500 متر مربع با پیش بینی 62 میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.

سید مهدی حسینی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و احداث سینما یکی از نیازهای شهر ساوه است، گفت: یکی از شاخصه‌های مهم رشد و توسعه فرهنگ و هنر در هر شهری، تقویت مؤلفه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی است و در این راستا تمام متولیان و مسئولان مربوطه باید به سهم خود تلاش کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم جمعیتی، وجود مناطق حاشیه نشین و تنوع قومیتی شهر ساوه و شرایط جغرافیایی این شهرستان،  توجه به مسائل فرهنگی در آن با احداث و تقویت زیرساخت‌ها امری ضروری است، لذا از آغاز دوره پنجم در اغلب جلسات رسمی و صحن شورا و همچنین زمان تدوین بودجه بر ضرورت تقویت و گسترش زیرساخت‌های فرهنگی در سطح شهر بویژه احداث سینما و سالن تئاتر تأکید شده تا این مطالبه به حق شهروندان تحقق یابد.

حسینی تصریح کرد: از سویی دیگر مجتمع‌های بزرگ چندمنظوره تجاری و فرهنگی از واقعیت‌های امروز زندگی‌ شهری در دنیا محسوب می‌شوند زیرا امکانات و تسهیلات بالای این مجتمع‌ها موجب ایجاد جذابیت خاص این مجموعه‌ها در بین شهروندان شده است.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته به زودی شاهد احداث این زیرساخت فرهنگی در شهر ساوه باشیم و رضایتمندی شهروندان از برنامه‌های مورد پیگیری و اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری حاصل شود.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به ساوه از کنارگذر در حال احداث و چندین واحد صنعتی و تولیدی شهر صنعتی کاوه و شهر آوه بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha