• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99023122559
  • خبرنگار : 50213

فرزاد آشوبی:

خوشه طلایی ساوه مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است

خوشه طلایی ساوه مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است

ایسنا/مرکزی مربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه تیمش را مدعی اصلی صعود به لیگ برتر عنوان کرد.

فرزاد آشوبی که به تازگی به کادر فنی خوشه طلایی اضافه شده است، در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت این تیم گفت: خوشه طلایی اولین سالی است که در سطح لیگ یک حاضر است و کیفیت و پتانسیل و توانمندی های خاص خودش را به خوبی نشان داده و این مهم بیانگر مدیریت و ساختار خوبی است که برای این باشگاه تدارک دیده شده است و باید بابت این موضوع به مدیریت باشگاه و همچنین گروه فنی که با این تیم به لیگ یک صعود کرده و تیم بسیار خوبی را متشکل از بازیکنان با کیفیت و با شخصیت و با انگیزه تدارک دیده اند تبریک گفت و بر این اساس قطعا در صورت ادامه لیگ، یکی از مدعیان بسیار جدی و قطعی برای صعود به لیگ برتر خواهد بود.

وی در خصوص حضورش در کادر فنی خوشه طلایی ساوه گفت: خوشبختانه شرایط به شکلی پیش رفت که این اتفاق افتاد و از حضور در ساوه احساس خیلی خوبی دارم و برای من تجربه های زیادی می تواند به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه آرزو می کنم خیلی زود همه مردم دنیا روزهای بهتر و شادتری را با ریشه کن شدن بیماری کرونا تجربه کنند، افزود: در مورد مسابقات لیگ یک و مشخصا مباحثی که امروز در مورد ادامه پیدا کردن یا نکردن این لیگ مطرح می شود، به شخصه معتقدم عادلانه ترین و بهترین روش برای اینکه تکلیف تیم ها و باشگاه ها مشخص شود این است که، در صورت امکان مسابقات به پایان برسد.

آشوبی گفت: متاسفانه امروز دیدگاه‌هایی مطرح می شود که به اعتقاد من حداقل در کشور ما قابلیت اجرایی ندارد، بخشی از این دیدگاه‌ها که من فکر می‌کنم عمده نگاهشان به خود و شرایط خاص خودشان است، راهکارهایی ارائه می دهند که هیچ جای دنیا هم مشاهده نمی‌کنیم. به عنوان مثال برخی درخصوص تعیین تکلیف تیم قهرمان و تیم‌های صعود کننده، لیگ های فرانسه و روسیه را مثال می زنند، اما در بخشی دیگر در مورد تیم های سقوط کننده اظهار نظر متناقضی را بیان می کنند.

وی گفت: متاسفانه خیلی از این نظرات کارشناسی نیست بلکه منفعت طلبانه است. چیزی که منطق در واقع حکم می کند و توصیه می‌کنیم این است که در صورت امکان و فراهم بودن شرایط، بهترین و عادلانه ترین روش و راهکار می تواند ادامه لیگ در یک شرایط کاملا سالم و رقابتی باشد.

بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال در خصوص هجمه های ایجاد شده علیه محمود فکری پس از اظهار نظر در خصوص وضعیت قهرمان لیگ برتر در صورت تعطیلی لیگ گفت: اظهار نظر فکری در مورد اینکه اگر قرار است لیگ ادامه پیدا نکند پرسپولیس باید به عنوان قهرمان معرفی شود، کاملا منطقی بوده و با او هم عقیده هستم. هر فردی که فوتبال را بدون تعصب‌ و بدون نگاه رنگی و بر اساس منطق نگاه کند، کاملا نظر و ایده او را تایید می کند. پرسپولیس بعد از بیست و یک هفته با اقتدار و با ۱۰ امتیاز فاصله صدرنشین است و اگر قرار است که لیگ ما ادامه پیدا نکند، چه تیمی شایسته تر از پرسپولیس برای قهرمانی است.

وی اظهار کرد: پرسپولیس در این چند سال شخصیت بالا و سطح بالایی داشته و سه سال متوالی قهرمان شده است و امروز جایگاه صدر جدول را در اختیار دارد. متاسفانه فضای مجازی به محلی تبدیل شده برای اینکه برخی رفتارهای زننده که شاید نمی توان در فضای واقعی بروز داد در این فضا براحتی بروز پیدا کند. افرادی که شاید خیلی اهل منطق و اهل فکر و اندیشه نیستند اینگونه نگاه می‌کنند و البته قرار هم نیست حتی افرادی که خیلی فوتبال را نمی‌شناسند و خیلی با فوتبال درگیر نیستند مثل یک فوتبالیست و یک مربی برخورد کنند. در نهایت به محمود فکری بابت شهامتی که در گفتن حقیقت داشته است تبریک می گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha