• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99023122730
  • خبرنگار : 50163

چتر حمایت بهزیستی طارم بر سر بیش از ۱۰۰۰ معلول

چتر حمایت بهزیستی طارم بر سر بیش از ۱۰۰۰ معلول

ایسنا/زنجان رئیس اداره بهزیستی طارم گفت: بهزیستی این شهرستان بیش از ۱۰۰۰ مددجو تحت پوشش دارد که ۵۵۰ نفر در حوزه توانبخشی و ۲۱۶ در حوزه اجتماعی مستمری‌بگیر هستند.

محمود عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از ادامه موج همدلی در پویش مومنانه در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بهزیستی با فراهم آوردن زمینه‌های کمک الکترونیکی شامل شماره حساب‌های مجازی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و موسسات و مراکز تحت نظارت خود، آماده جذب‌ کمک‌های مردمی و بسته‌های مواد غذایی است.

وی با بیان این‌که به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پیوستن خیرین به همبستگی اجتماعی و کمک‌های مومنانه این پویش از اول ماه ضیافت الهی در این شهرستان آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: طی ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۱۰ میلیون ریال کمک نقدی برای کمک به جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری شده که این مبلغ تنها بخشی از کمک‌های خیرانه مردم طارم بوده و ۱۵۰ بسته غذایی شامل ارزاق اساسی نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین جامعه هدف توزیع شده است.

عزیزی با اشاره به این‌که این شهرستان بیش از ۱۰۰۰ مددجوی تحت پوشش دارد، افزود: ۵۵۰ نفر از مددجویان در حوزه توانبخشی و ۲۱۶ مددجو در حوزه اجتماعی مستمری‌بگیر بوده و دیگر مددجویان نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این‌که شیوع بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندن برای حفظ سلامتی بعضاً باعث بروز برخی مشکلات فردی و خانوادگی می‌شود، تاکید کرد: مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان طارم با هدف مداخله در موارد بروز بحران‌های فردی و خانوادگی راه‌اندازی شده و با توجه به حساسیت شرایط کنونی بیش از پیش در جهت خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده اجتماعی و در معرض آسیب فعالیت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۵۴۴۹۰۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان طارم یا شماره حساب ۲۱۰۴۹۱۴۳۴۵۲۵۰۱۱ به نیازمندان شهرستان اعطا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha