• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 99023122845
  • خبرنگار : 71579

نماینده جهاد: روز قدس، روز تغییر جهت قطب‌نمای امت به سوی آزادی فلسطین است

نماینده جهاد: روز قدس، روز تغییر جهت قطب‌نمای امت به سوی آزادی فلسطین است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ابتکار ویژه‌ای به خرج دادند افزود: روز قدس روز تغییر جهت قطب نمای امت به سوی آزادی فلسطین است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری القدس، احسان عطایا، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان گفت: امام خمینی (ره) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ابتکاری ویژه به خرج دادند و قضیه فلسطین از طریق آن توانست اذهان عمومی ملت های عربی و اسلامی و تمام ملت های آزادی خواه و عدالت خواه را بسیج کند؛ ملت هایی که ظلم در حق ملت فلسطین و اشغال آن سرزمین توسط صهیونیست ها و نقض حقوق بشر را نمی پذیرند.


وی در گفت وگویی تلویزیونی تاکید کرد: روز جهانی قدس روز خاص فلسطین و تغییر جهت قطب نمای امت به سوی آزادی فلسطین است. انتخاب این روز به عنوان روز قدس نشان دهنده اصالت ملت و رهبری حکیمانه ایران است؛ رهبری که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی پرچم آزادی فلسطین را بر افراشت و بر این باور است که تا زمان خروج رژیم صهیونیستی غاصب از خاک فلسطین، منطقه روی امنیت و ثبات را نخواهد دید.

احسان عطایا خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام هم و غم امام خمینی (ره) حمایت از مقاومت فلسطین بود و تا به امروز نیز علیرغم تمام تحریم ها و فشارها از سوی دولت آمریکا و هم پیمانان آن، ایران حتی یک روز هم در حمایت از ملت فلسطین دریغ نکرده است.

وی گفت: به فضل حمایت های نیروی قدس سپاه پاسداران ایران از محور مقاومت و حمایت های مادی و نظامی از ملت فلسطین، قدرت گروه های مقاومت فلسطین در حال پیشرفت است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان همچنین تاکید کرد که خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بخشی اساسی از آزاد سازی فلسطین است زیرا این امر نقش مقاومت را آسان‌تر می سازد و رژیم صهیونیستی را ضعیف تر می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha