• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99023122872
  • خبرنگار : 30054

مراقب هم باشیم، کمپین مسئولیت اجتماعی اتاقک

مراقب هم باشیم، کمپین مسئولیت اجتماعی اتاقک

نفس‌های آخر سال ۹۸ برای همه مردمان دنیا نفس‌گیر بود. با شیوع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن از هر ۵ کسب‌وکار، چهار کسب‌وکار با بحران روبه‌رو شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اتاقک، بیماری کرونا هنوز خاموش نشده و با همان شدت و سرعت، افراد زیادی را درگیر خود می‌کند. باز شدن ادارت و شروع به فعالیت کسب‌وکارها به معنای تمام شدن کرونا نیست؛ بنابراین رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه در تمام فعالیت‌های روزانه همچنان لازم و ضروری است.

تعطیلات خردادماه در سه مقطع و به مدت ده روز بسیار وسوسه کننده به نظر می‌رسد ولی در واقع هنوز هم برای با خیال آسوده سفر کردن زود است.

اتاقک با شروع همه‌گیری ویروس کرونا پرسنل خود را با خلق فرآیند و پروسه بهینه به دورکاری فرستاد و تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای کارکنان در منزل فراهم کرد.

 از طرفی میزبان‌های اتاقک ازجمله افرادی‌اند که در این روزها درآمد کمتری از سال‌های گذشته خود دارند. مسافرهای کمتری به آن‌ها مراجعه می‌کنند و خانه‌هایشان خالی مانده است. تعدادی از این میزبان‌ها درآمد اصلی خود را از طریق اجاره اقامتگاه کسب می‌کردند و در این روزها با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌اند.

اتاقک بنابر مسئولیت اجتماعی خویش تصمیم گرفت در این روزها و با پیش‌بینی افزایش رزروها و اجاره ویلا در شمال کشور، بیش‌ازپیش مراقب میزبان‌های خود باشد. در راستای این تصمیم اتاقک در نظر دارد دو هفته اول خردادماه، از سهم خود در رزروهای جدید چشم‌پوشی کرده و تمام مبلغ واریزی مهمان‌ها را برای میزبان واریز کند تا بتواند اندکی از خسارت‌های ماه‌های اخیر را جبران کند.

این شرکت و تمام کارکنان آن معتقدند میزبان‌ها بزرگ‌ترین سرمایه‌های اتاقک هستند و رضایت آن‌ها درنهایت به شکوفایی این کسب‌وکار منجر خواهد شد.

ازاین‌رو با اجرای کمپین #مراقب_هم_باشیم از میزبان‌های اتاقک خواستیم تا با ضدعفونی اصولی اقامتگاه‌ها بر طبق پروتکل‌های بهداشت جهانی شرایط فیزیکی و روانی بهتری برای مسافرانی که مجبور به سفر در این ایام هستند، فراهم کنند.

طرح اقامتگاه پاک بر این موضوع اشاره دارد تا مهمانان در صورتی‌ که با شرایط اضطراری برای سفر مواجه شدند دغدغه‌ای بابت اقامت خود نداشته باشند.

مراقب هم باشیم به دو نکته اساسی اشاره می‌کند. در ابتدا با توجه به ضربه‌ی اقتصادی که کرونا بر بدنه کسب‌وکارها وارد کرده است مراقب افرادی باشیم که در تنگنای مالی قرار دارند که مردم عزیزمان با بخشیدن کرایه‌ها و حمایت‌های مالی بی‌نظیر از هموطنان خود مثل همیشه حمایت کرده‌اند.

نکته دوم این کمپین اشاره به رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی است که با رعایت فاصله ۱.۸ متری با افراد، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، استفاده از دستکش و ماسک می‌توان به این مهم دست‌ یافت.

همچنین شما با مطالعه پنج دلیل اصلی برای پرهیز از سفر در خردادماه که خلاصه آن در زیر درج‌ شده است می‌توانید بیشتر از قبل ضرورت ماندن در خانه بلاخص در تعطیلات پیش رو را درک نمایید.

۱. بیماری کرونا به پایان نرسیده است و هرلحظه امکان دارد دوباره شعله‌ور گردد.

۲. این اپیدمی هنوز به وضعیت پایدار نرسیده است و با رعایت نکردن مجدد بهداشت مناطق سفید با وضعیت قرمز دوباره روبه‌رو خواهند شد.

۳. هنوز هستند افرادی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند و کرونا را جدی نمی‌گیرند.

۴. در تشخیص بیماری روند وضعیت بهتری داریم ولی هنوز هستند افرادی که بیماری کرونا دارند و نمی‌دانند.

۵. تعطیلات ده‌روزه در خردادماه سبب خواهد شد که حجم مسافرت و تراکم جمعیت بالا برود و خطر ابتلا به کرونا افزایش یابد.

در این روزها و با شرایط موجود باید تلاش کنیم بیشتر از قبل مراقب هم باشیم. ما در قبال خودمان، خانواده‌مان و افراد جامعه مسئولیم.

این مسئولیت اجتماعی از ماسک زدن در فضاهای عمومی تا کمک‌های مالی به افراد بی‌بضاعت و کسانی که شغلشان را در این روزها از دست‌ داده‌اند را شامل می‌شود.

مراقب هم باشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.