• پنجشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99030100100
  • خبرنگار : 71533

در دیدار سیاسیون با رئیس‌جمهور چه گذشت؟

توصیه‌های بهزاد نبوی به حسن روحانی در یکسال پایانی دولت

توصیه‌های بهزاد نبوی به حسن روحانی در یکسال پایانی دولت

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به بیان توصیه‌هایی خطاب به رییس‌ جمهور در واپسین سال عمر دولت دوازدهم پرداخت.

به گزارش ایسنا، بهزاد نبوی در دیدار سیاسیون با رییس‌ جمهور با بیان این‌که «مهمترین مشکلات کشور از ابتدای روی کار آمدن دولت روحانی مشکلات اقتصادی بود»، اظهار کرد: دولت روحانی با امضای توافقنامه برجام که به اعتقاد من بزرگترین دستاورد بین‌المللی کشور است، کار بزرگی انجام داد اما از همان ابتدا از طرف دوستانی در داخل و بعد با روی کارآمدن ترامپ در آمریکا، شرایطی به وجود آمد که نتوانستیم از دستاوردهای برجام برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

وی افزود: امروز مشکلات اقتصادی ما چندبرابر شده است، هم مشکلات اقتصادی قبلی برجا مانده و هم مشکلات ناشی از کرونا که در تمامی دنیا ایجاد شده، در کنار مشکل تحریم‌های بی‌سابقه که هیچ شباهتی به تحریم‌های بین‌المللی سابق ندارد، بسیار اوضاع اقتصادی کشور را بدتر کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: تصور می‌کردم با همه‌گیری جهانی کرونا و این‌که همه دنیا درگیر یک مشکل مشترک است، نوعی وفاق و همکاری میان کشورهای جهان به وجود آید اما هم رفتار دولت آمریکا و هم رفتار برخی مسئولان در کشور نشان داد که این امید درست نیست و چنین اتفاقی نخواهد افتاد.  

نبوی با یادآوری این‌که «تنها یک سال از عمر دولت روحانی باقیمانده است»، ادامه داد: توصیه من به دولت این است که در این یکسال باقیمانده هم سیاست برجامی خود را حفظ کند، چراکه مشکلات اقتصادی امروز کشور نیز دقیقاً با این بحث سیاست خارجی گره خورده است.

وی تصریح کرد: توصیه می‌کنم که به هیچ عنوان به خروج از برجام رضایت ندهید، چراکه به مراتب مشکلات اقتصادی کشور را بدتر می‌کند و مشی اعتدالی در سیاست خارجی را رها نکنید و روابط خود با اروپا، روسیه و چین را حفظ کنید و گسترش دهید.

نبوی در پایان اظهار کرد: به رفتارهای تندوتیزی که در گوشه و کنار می‌شود گوش ندهید که بخواهید برای این‌که از آنان عقب نمانید، تندتر از ایشان موضع بگیرید. اگر این اتفاقات بیفتد ان‌شاءالله مشکلات داخلی هم می‌تواند کم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۵

آقای نبوی ...امثال شما ....مملکت را با اختلاس و ... فساد و بی کاری وگرانی به این روز انداخته اید حالا هم دوباره حرف می زنید شما ها دیگر یک قرون ارزش ندارید ول کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۰:۴۹

آقای بهزاد نبوی امضای شما با اوباما یا ترامپ نبوده که با کشور آمریکا بوده وقتی ترامپ زده زیرش یعنی کشور آمریکا شما هم که پایبند بودید .چرا کشورهای اروپایی توی قرارداد اونا به توافقشون رو اجرا نمی کنن وقتی شما به حرف رهبری گوش نمی کنید و فکر میکنید خودتون عقل کل هستید اینطوری میشه شما معیشت مردم رو فدای خواسته های خودتون کردید مردم برای شما اهمیتی ندارن شما خودتون یکی چک بزنه تو گوشتون وای میسید تا یکی دیگه بزنه به اون یکی گوشتون یا جوابشو میدید

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۴:۲۷

شما می خواهید تمدن اسلامی تو دنیا ایجاد کنید مشکل از شماست برادرم.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۱

کی می شود محاکمه این آقا بهزاد رو هم در جمهوری اسلامی ببینیم ؟ به جرم همه اتهامتی که علیه اش وجود دارد؟ از اتهام همکاری با کشمیری ملعون تا خیانت در صنعت و اقتصاد کشور ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۶:۳۲

هر زمان محاکمه ی اصولگرایانی رو که با خیانت در داخل مانع تحقق برجام که دستاورد ملی بود شدند دیدید.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۶ ۱۲:۳۶

چقدر متعصب و دروغ پرداز؟؟!!

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۲:۱۴

دستاورد برجام يعني هفت سال نوكري بي نتيجه براي آمريكا و از بين بردن اقتصاد كشور . رانت ، تعطيلي كارخانجات ، تورم ، حقوقهاي نجومي ، دلار 17 هزارتوماني ، قاچاق سازمان يافته و چه گويم كه ناگفتنش بهتر است !!!

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۶:۵۱

دشمنان داخلی دست در دست ترامپ کی گذاشتند برجام به دستاوردی برسه یکم از شعار فاصله بگیرید و بیشتر تأمل کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۱

مسئول اجرای قانون اساسی در نظام کیست؟

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۳:۱۸

بسمه تعالی جناب آقای نبوی شتر در خواب بیند میوه گلابی برجام

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۳

حرف حساب.کاش همه اینگونه رویکرد منطقی و متعادل داشته باشند وبا جهل و تعصب مملکت را به ورطه اضمحلال بیشتر سوق ندهند.امان از افراطی گری و تعصب.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۳:۵۴

فایده‌ای نداره کار از کار گذشته شما دیر یادتان آمده...

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۴:۲۳

همه در کشور بدند جز یکی!

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۴:۴۱

کی از شر اصلاح طلبان راحت میشیم؟

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۶:۴۴

اصلاح طلب و اصولگرا همگی....

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۱۸:۲۹

همه زندگیشو رنج کشیده ولی همیشه آزاد مردی بوده وهست....

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۶ ۱۲:۳۸

آفرین

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۱ ۲۳:۲۲

حرف مفت نزنید. برجام فتح الفتوح نبود. ولی ثباتی در بازار ارز و طلا به وجود آورد. شما ببین دقیقا از زمانی که ترامپ از برجام خارج شد قیمت ارز چند برابر شد مواد خوراکی در مجموع همه کالاها قیمتشان تا چند برابر در بعضی موارد افزایش پیدا کرد.البته بزرگترین اشتباه کسانی که در ایران برجام امضا کردند این بود که برجام در کنگره امریکا تصویب نشد یعنی تبدیل به قانون نشد در امریکا برای رئیس جمهور بعدی هم که ترامپ باشه الزام اور باشه ولی در ایران در مجلس هم تصویب شد.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۰۹:۴۶

کسی جز خود و خودی های فکری و خانوادگی را ندیدن ؛خطاست در اداره ی کشور ، و هزینه ی آن را مردم و رهبری باید بپردازند...مرد باشیم و انصاف کمی،،مبرا ندانیم خود را از این وضع مملکت....

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۰:۵۹

اینها همشون طرف آمریکا هستند سر مردم شیره می‌مالند کجای کارید

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۲:۲۶

چند سال است که مشکلات را به دو گروه سیاسی کشور نسبت میدهیم واین دور باطل ادامه دارد حال دولت اصلاح طلب ودولت بعد اصول گرا

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۶ ۱۷:۰۷

بشنوید از اختلاسگر نفوذی