• پنجشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99030100488
  • خبرنگار : 50223

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم:

پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده است

پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم گفت: پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده که اخیرا یک ساختمان به مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر دهدشت برای بخش بازرگانی خود خریداری کرده است.

«عدل هاشمی پور» روز پنجشنبه یکم خرداد ماه در نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال ۹۹ با اشاره به عملکرد خود در این دوره مجلس و با بیان این‌که بخش کشاورزی کهگیلویه و نجات صحرای "کلاچو" و نجات دشت چرام وابسته به ساخت سد "مارون ۲ "است، تصریح  کرد: جوسازی‌های زیادی انجام شد که احداث سد آبریز سبب می‌شود تالاب شادگان خشک شده و بهبهان دچار مشکل شود، اما با وجود این مشکلات، تخصیص آن را گرفتیم و حالا باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به دهدشت غربی ۱۰ ساله شده است، ادامه داد: چطور در بودجه، ۳۰ میلیارد برای پروژه‌ای قرار می‌دهند که ردیف اعتباری ندارد اما پروژه آبرسانی به  دهدشت غربی به علت نبود اعتبار باید نیمه‌تمام بماند. سد کوهبر نزدیک به اتمام است و سد ایلی آباد به اتمام رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم عنوان کرد: برای پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه ۲۰۰ میلیارد تومان مبلغ پیمان این ۴ شهر است، آنهایی که می‌گفتند عدالت و انصاف در تقسیم اعتبارات وجود ندارد، این جوسازی ها تنها برای اختلاف افکنی بود، بدانند که حدود ۸۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه انتخابیه کهگیلویه پروژه و طرح ملی بزرگ در بخش مختلف دولتی و خصوصی در حال اجراست.

هاشمی پور با تاکید بر این مطلب که چهار شهرستان کهگیلویه نیازمند کار اجرایی است، گفت: پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده که اخیرا یک ساختمان به مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر دهدشت برای بخش بازرگانی خود خریداری کرده است، ۲۲۵ میلیون یورو قرارداد این پتروشیمی است و تجهیزات این پتروشیمی در حال ساخت هستند که ظرف سه چهار ماه آینده حمل آنها آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم با اشاره به تعامل مناسبی که با دو نماینده دیگر استان داشتند، گفت: از اول انقلاب تا  سال ۹۵ گاز رسانی در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۴۵ درصد بود اما تا پایان امسال این میزان به ۹۵ درصد می رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha