• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99030200766
  • منبع : باشگاه استقلال

هشدار باشگاه استقلال درباره از سرگیری لیگ

هشدار باشگاه استقلال درباره از سرگیری لیگ

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر هشدار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال در این بیانیه آمده است: "بازی های لیگ به زودی آغاز می‌شود اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟

در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور هم‌چنان بالا می‌رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به این بیماری می‌رسد، در روزهایی که پزشکان و وزارت بهداشت هشدارهای لازم را می‌دهند، می‌توان نگران نبود؟ می‌توان آسوده پا به میدانی گذاشت که در آن برخورد با بازیکن حریف و هم تیمی اجتناب ناپذیر است؟

شروع لیگ فوتبال آلمان شاید انگیزه‌ای برای لیگ ما شد تا به فکر آغاز دوباره آن بیفتیم، اما آیا امکانات ما با کشورهای اروپایی برابری می‌کند؟ آیا هتلی را می‌توان رزرو کرد که تنها مختص به یک باشگاه باشد؟ می‌توان با یک پرواز اختصاصی به شهرهای میزبان سفر کرد؟

حال که تست کرونا دو بازیکن داخلی مثبت اعلام شده، حق داریم نگران باشیم. حق داریم نگران وضعیتی باشیم که کم قربانی نگرفته و در این بین جوان و پیر، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد و به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

نگران وضعیتی هستیم که ممکن است از لیگ فوتبال ایران هم قربانی بگیرد. نگران امکاناتی هستیم که می‌دانیم با اروپا برابری نمی‌کند. اگر چه در شروع لیگ از کشورهای پیشرفته الگو می‌گیریم اما آیا در امکانات نداشته‌مان هم الگو پذیری می‌کنیم؟ آیا امکانات و بستر لازم را برای برگزاری بازی‌های لیگ فراهم کرده‌ایم؟

مربی نگران است، بازیکن نگران است و این نگرانی در این سیر صعودی مبتلایان به کرونا اگر نباشد، غیرعادی است. باید فوتبالیست‌هایی که نگران سلامتی خود، خانواده و جامعه شان هستند را درک کرد و به دغدغه‌های آن‌ها احترام گذاشت."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۱:۴۴

نگرانی شما یک چیز دیگر است !

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۴:۲۲

بله وزیر محترم ورزش

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۱:۴۷

اگر واقعا تیمها راست می گویند و برای خانواده کادر و بازیکنانشان اینقدر نگران هستند یک نامه ساده بنویسند که با قهرمانی پرسپولیس طبق جدول موافق هستند

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۱:۵۶

واقعا

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۲:۴۱

بابا بگید می‌ترسیم اگه بازی‌ها شروع بشه حتی سهمیه آسیا نصیب‌مان نشود. نه اینکه از کرونا می‌ترسید . راستش را بگویید.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۳:۰۵

آقا نگرانی . اشکال نداره دو خط بنویس پرسپولیس به دلیل اختلاف امتیاز فاحش قهرمان است .

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۳:۳۸

باشگاه محترم استقلال، این که بازی های لیگ انجام نشود البته کاری بسیار خوب و پاستوریزه شده برای شما و بازیکنان فوتبال تافته جدا بافته از مردم ایران، بسیار شیرین وگوارا است. آن هم بی دغدغه نان و با قراردادهای چند میلیاردی با چاشنی بی بازی و بی زحمت، نور علی نور است. باشگاه محترم، اگر لیگ برگزار نشود لطفا توضیح دهید حق و حقوق صدر تا ذیل باشگاه از چه راهی باید تامین شود. اگر شما جای کارکنان شرکت های خودرو سازی بودید که 50 روز قبل، با امر مافوق مجبور شدند به محل کار خود برگردند ان هم فقط برای دریافت حداکثری در یکماه به مبلغ سه و نیم میلیون تومان.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۳:۴۰

اگه مثل پرسپولیس صدر جدول بودین بازم هشدار می‌دادین؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۴:۲۹

ایسنا بیطرف باش

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۴:۴۵

کاملا مشخص است که چقدر مدیران استقلال ترسیده‌اند آن‌ها آرزو دارند تا چند بازی آینده برگزار نشود و قهرمانی پیاپی پرسپولیس را دوباره نبینند. آنها نیز چون مدیران تراکتورسازی به شدت دنبال برگزار نشدن لیگ با شرط اعلام نشدن قهرمان هستند خودشان هم می دانند کمتر از 4 بازی دیگر قهرمانی پرسپولیس مسجل می شود برای چنین طرز تفکری واقعا متاسفیم. جای بسی تاسف را دارد که مدیران برخی باشگاهها به زور کرونا می‌خواهند قهرمانی را از تیمی بگیرند. واقعا چنین بیانیه هایی بسیار شرم آور است.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۶:۱۹

سازمان لیگ باید بازی ها رو متمرکز بر دو یا سه شهر کند و تیم ها در شهرهای مورد نظر تقسیم شوند و مسابقه دهند که نیاز به رفت و آمد و بهانه های بچگانه نباشد

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۶:۳۸

سلام راست میگن برای یک جام جان بازیکنان و مربیان رو به خطر بیندازد که چی ما پوکر فساد کردیم؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۶:۴۳

شما چه تفاوتی با دیگر اقشار این مملکت دارید.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۷:۲۲

چرا هر روز یه بیانیه‌ای می‌دید که باعث بشه هواداران حریف بزنن تو سرمون و بهمون بگن ترسو. تو رو خدا شجاع باشید بیاید تو میدون هرچی هم شد شد سرمون رو که نمی‌برن اه.

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۷:۲۳

طبیعی که نگران باشن . چون روی کاغذ اکثر بازیاش با تیم‌های مدعی مثل سپاهان و تراکتور و فولاد و شهر خودرو و صنعت نفت هستش و وقتی نتونسته با تیمای پایین جدولی امتیاز بگیره مونده چطور از تیمای بالای جدول بگیره به هر در و دیواری میزنه و هرچیزی رو بهونه میکنه که آبروش تو بازی‌ها نره

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۷:۲۸

چرا فقط شما بیانیه می‌دید؟ این لیگ غیر از شما 3 تا تیم (استقلال. سپاهان. تراختور) تیم دیگه‌ای نداره یا خون شما رنگین‌تره یا شایدم از فولاد و پدیده می‌ترسید سهمیه هم گیرتون نیاد؟ خدا وکیلی زشت نیست سهمیه به چه قیمتی تازه مگه میرید تو آسیا چ گلی به سر ملت می‌زنید؟

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۷:۴۶

حق دارن نگران پوکر هم باشن. دوستان درک کنن

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۱۸:۲۱

اول جنبه سلامتی سلامتی چیزی که اصلا وبه هیچ وجه به هیچی نمی ارزد چه برای باشگاه استقلال چه برای بقیه با شگاه های لیگ

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۲۰:۰۴

اصلا می شود بعد از زدن گل خوشحالی نشود بسیار بسیار ناجور است

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۲۱:۵۴

خوب بگو ترسیدیم.....شاید با ادامه لیگ سهمیه هم نیارن.. دنبال بهانه هستن.....

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۲۲:۱۰

به جای این همه بیانیه فقط یک کلام بگید می‌ترسیم و سلام

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۲ ۲۳:۵۱

کاملا نگرانی درستی هستش ولی متاسفانه معلوم نیست چه قدرتی به دنبال برگزاری مسابقات هست و حاضر میشه این‌قدر آدم را به خطر بندازه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۳ ۰۰:۵۳

چقد بدبختن اینا

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۳ ۱۰:۲۱

ایش، حالم از این هشدار بهم خورد