• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99030200864
  • منبع : دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد

مسئول‌ نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد سلیمانی اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است

رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد سلیمانی اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است

مسئول‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: اتفاقات مهمی همچون رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت گرامیداشت روز قدس را دو چندان کرده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود طباطبایی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، در روز ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند که برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

وی بیان کرد: یکی از مسائل مهم بین‌المللی که نزدیک به یک قرن است ذهن کشورها و مردم جهانیان را به خود مشغول کرده، موضوع رژیم اشغالگر صهیونیستی است که با دامنه‌ای گسترده‌تر همچنان ادامه یافته است و منافقانه رنگ عوض می‌کند، اما ذات خباثت‌آمیز خود را حفظ کرده است.

مسئول‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه برگزاری روز جهانی قدس تعطیل‌ناپذیر است، افزود: البته شکل برگزاری این مراسم به جهت همزمانی با شیوع بیماری کرونا در قالب‌های دیگر و به‌ویژه در فضای مجازی قابل برنامه‌ریزی و اجرا بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حجت‌الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: درطول یک سال گذشته اتفاقاتی مانند شهادت سپهبد سلیمانی که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم رژیم غاصب اسرائیل در آن دخیل بود اهمیت روز قدس را افزایش داده‌است؛ همچنین رونمایی از معامله قرن و برقراری تدریجی ارتباط برخی سران عرب با رژیم صهیونیستی نیز از دیگر مسائلی است که اهمیت بزرگداشت روز قدس را دوچندان کرده‌ است.

مسئول‌ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص برنامه‌های روز جهانی قدس، گفت: با عنایت به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار نخواهد شد و سخنرانی مهم، ولی امر مسلمین جهان، راهبردهای پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم، تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha