• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99030200872
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به پیام رهبری به مناسبت روز قدس ۹۹

بهرام‌نیا: همه کشورهای مسلمان دنیا در برابر حقوق پایمال شده مردم فلسطین مسئول هستند

بهرام‌نیا: همه کشورهای مسلمان دنیا در برابر حقوق پایمال شده مردم فلسطین مسئول هستند

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همه کشورهای مسلمان دنیا در برابر حقوق پایمال شده مردم فلسطین مسئول هستند و باید از لحاظ دیپلماسی و سیاسی و حتی کمک مالی و انسانی برای احیای حقوق از دست رفته مردم فلسطین بپا خیزند.

حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی به منظور کم رنگ کردن مساله فلسطین، بیان کرد: همان طوری که حضرت امام(ره) فرمودند، قدس جان تن اسلام است. روز قدس مربوط به کل مردم جهان است و همه کشورهای اسلامی به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی در برابر ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین می شود، مسئول هستند. امام رضا(ع) در حدیثی می فرمایند اگر در غربی ترین نقطه دنیا مسلمانی ندای مظلومیت سردهد و فردی در شرقی ترین نقطه دنیا، ندای او را شنیده اما به کمک او نشتابد، آن فرد مسلمان نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: همه کشورهای مسلمان دنیا در برابر حقوق پایمال شده مردم فلسطین مسئول هستند و باید از لحاظ دیپلماسی و سیاسی و حتی کمک مالی و انسانی برای احیای حقوق از دست رفته مردم فلسطین بپا خیزند. امروز شاهد شکل‌گیری جبهه مقاومت هستیم که با قدرت به مسیر خود برای بازپس گیری سرزمین اشغالی مردم فلسطین ادامه می دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر انسان آزادی خواهی که صدای مظلومیت مردم فلسطین را می شنود وظیفه دارد با ایده و آرمان های خود به کمک مردم فلسطین بشتابد. هر انسان آزادی خواهی در هر نقطه از دنیا باید برای آزادی فلسطین بپاخیزد، این یک وظیفه وجدانی و اخلاقی نیز به شمار می رود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: هر از چند گاهی از طریق رسانه ها وضعیت مردم فلسطین را مشاهده می کنیم. به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی در کمال وقاحت، هر وجدان بیداری را به درد وا می‌دارد. به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی دفاع مصداق بارز زیر پای گذاشتن حقوق آنان است. کشورهایی که شعار حمایت از حقوق زنان و کودکان سر می دهند باید چشمان خود را بر جنایات رژیم کودک کش صهیونیست باز کنند.

بهرام نیا در پایان تصریح کرد: امروز باید همه دست به دست هم داده و فارغ از نگاه اعتقادی و با یک نگاه انسانی و کمک به هم‌نوع به صورت ید واحد در برابر استکبار ایستاده و از حقوق از دست رفته زنان، کودکان و مردم فلسطین دفاع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha