• شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99030301361
  • منبع : نمایندگی قزوین

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری قزوین پیش از تعطیلات عید فطر

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری قزوین پیش از تعطیلات عید فطر

ایسنا/قزوین معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری سطح استان در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.

نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با اعلام این خبرگفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با این بیماری تأسیسات گردشگری تحت نظارت مستمر قرار دارند تا پروتکل‌های بهداشتی مصوب در این مراکز توسط تیم‌های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان رعایت شود.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز مسافرت‌های احتمالی هموطنان با حضور نمایندگان دستگاه‌های ناظر بازدیدهای نظارتی به‌صورت ویژه از تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی  در حال انجام است که در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین افزود: در این بازدیدها علاوه بر نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مواردی چون نرخ‌نامه، اعتبار پروانه بهره‌برداری و در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، محمدی در پایان یادآور شد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۱۳۰۰ بازدید ویژه در قالب ۳۶ تیم نظارتی از تأسیسات گردشگری سطح استان انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha