• شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99030301718
  • خبرنگار : 71616

قیمت‌های جدید خودروهای فروش فوق العاده اعلام شد

قیمت‌های جدید خودروهای فروش فوق العاده اعلام شد

پس از دو هفته از اعلام فرمول‌های جدید برای تعیین قیمت‌ها داخلی در کارخانه و بازار آزاد، امروز قیمت‌های جدید محصولاتی که از این فردا پیش ثبت نام آغاز و از این پس مبنای فروش قرار خواهند گرفت، اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز(شنبه) جلسه تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری نهایی خودروها برگزار و بالاخره پس از گذشت دو هفته از اصلاح قیمت‌های کارخانه‌ای و تعیین فرمول ۱۰ درصد بالاتر از قیمت کف کارخانه برای عرضه خودرو در بازار آزاد، قیمت‌های جدید خودروهای داخلی اعلام شد. این قیمت‌ها مبنای  آغاز فروش فوق‌العاده محصولات خودروسازان در عید فطر خواهد بود. 

براین اساس، طبق اعلام دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت جدید ۱۱ محصول ایران خودرو و سایپا که از فردا پیش ثبت نام هایشان آغاز خواهد شد، به شرح زیر است:


 

فعلا قیمت این ۱۱ محصول در نظر گرفته شده برای فروش فوق العاده دو خودروساز در نظر گرفته شده است، اعلام شده است و قیمت سایر خودروها متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۳ ۲۲:۳۶

با سلام و عرض تبریک عید سعید فطر خدمت تمامی هموطنان عزیز و محجوب و سرافراز. اولا با این قیمت های بالا جا دارد هیچ هموطنی اقدام به خرید و ثبت نام نکند. مثل اینکه تعدادی از مسئولین هنوز خودشان را از مردم نمی دانند و هنوز شاید نشنیده اند یا باور ندارند که قشر زیادی از مردم جامعه ما متاسفانه محروم و با درامد ماهیانه ای کمتر از 5 میلیون و بدون مسکن و قشر زیادی با حداقل درآمد 1،850 میلیون و هشتصدو پنجاه هزار تومان و یا بیکار و با رایانه زندگی می کنند!! ثانیا اگر مسئولین شورای رقابت بعد از سالها به این نتیجه رسیده اند که خودرو کالای مصرفی است با همین قیمتهای کاذب و گران اعلام شده خوب بود سقف حداکثر بازار آزاد را حداکثر 2% با لای قیمت کارخانه اعلام می کردند و مافیای بازار آزاد را می شکستند و برای تخلف آن جریمه سنگین اعلام می کردند. ثالثا طرحی ارائه می کردند که خودروهای ایرانی سایپا و ایران خودرو را که بیش از 10 سال از عمر آنها می گذرد را با تسهیلات قرض الحسنه و آسان در یک طرح 3 تا 6 ماهه عوض و خودروی مدل جدید را با احتساب مابه التفاوت تحویل می دادند .... کی میخواهند به فکر مردم باشند؟ چقدر نمایش ؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۳ ۲۲:۵۵

این قیمتا که گذاشتن نسبت به قیمت 97 و 98. 150 درصد افزایش نشون میده

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۳ ۲۳:۴۵

206 قیمتش 71 تومن تیبا 2 60 تومن از اعجایب فروش خوردو

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۰۴ ۰۸:۴۹

یک ماه است تبلیغ و شعار فروش فوقالعاده می کنند 25 هزار دستگاه برای جمعیت 80 میلیونی که سه ماه دیگر تحویل بدهند. همین دیروز ایران خودرو اعلام کرد روزانه 2 هزار دستگاه تولید دارد که دروغ است. اگر راست باشد سهم این شرکت 12 هزار و 500 است یعنی برای تولید یک هفته پس بقیه تولید کجا و چگونه فروش خواهد رفت.

avatar
۱۴۰۰-۰۳-۰۳ ۱۱:۴۱

دقیقا