• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99030401799
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

با اشاره به بیانات رهبری در روز قدس ۹۹

مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد

مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه شهرکرد گفت: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی باید در اولویت قرار بگیرد، مسئله اسرائیل یک واقعیت است و نمی‌توان با آن منفعلانه برخورد کرد بلکه باید با این واقعیت مبارزه کرد.

مجتبی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس، اظهار کرد: به فرموده ایشان مسئله فلسطین مسئله اول جهان است، دولت‌های غربی و آمریکایی درصدد هستند با ایجاد جنگ‌های داخلی در کشورهای مسلمان مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند.

مدرس علوم سیاسی در دانشگاه شهرکرد با تأکید بر اینکه رژیم جعلی صهیونیستی مانند یک غده سرطانی به کشورهای منطقه و جهان آسیب می‌زند، عنوان کرد: مبارزه با این رژیم جعلی باید در اولویت قرار بگیرد، مسئله اسرائیل یک واقعیت است و نمی‌توان با آن منفعلانه برخورد کرد بلکه باید با این واقعیت مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مسئله رژیم جعلی صهیونیستی را به ویروس کرونا تشبیه کردند، توضیح داد: مسئله این رژیم جعلی یک واقعیت آزاردهنده است، کشورهای منطقه اگر می‌خواهند به آرامش و آسایش برسند چاره‌ای ندارند جر اینکه با این رژیم جعلی مبارزه کنند.

نوروزی اضافه کرد: هدف اسرائیل تنها فلسطین نیست، بلکه برای عملیاتی کردن طرح خاورمیانه بزرگ می‌خواهد به ۲۰ کشور دیگر در منطقه دست‌اندازی کند و برای تحقق این هدف دست از سر این کشورها بر نمی‌دارد.

 این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه در فاصله زمانی سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ حدود ۳ هزار کودک فلسطینی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، گفت: اما مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایات سکوت کردند.

نوروزی با تأکید بر اینکه در نگاه غرب حقوق بشر یک شوخی است، خاطرنشان کرد: غرب از حقوق بشر یک استفاده ابزاری برای رسیدن مطامع دنیوی خود می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha