• چهارشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99030703453
  • خبرنگار : 71576

ارسال دعوت‌نامه لیگ بوکس به تیم‌ها

ارسال دعوت‌نامه لیگ بوکس به تیم‌ها

رییس فدراسیون بوکس ایران گفت: برای برگزاری رقابت‌های لیگ‌ برتر، دعوت‌نامه تیم‌های شرکت کننده را فرستادیم.

حسین ثوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بوکس توضیح داد: برنامه‌های شروع لیگ را هم‌چنان پیگیری می‌کنیم و روز گذشته هم دعوت نامه‌ها را برای تیم‌های شرکت کننده فرستادیم تا اولین جلسه هماهنگی برای برگزاری این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید لیگ با چند تیم آغاز شود؟ اظهار کرد: تاکنون ۸ تا ۹ تیم خوب و قابل اعتماد برای حضور در این دوره از مسابقات لیگ اعلام آمادگی‌ کرده‌اند، اما باید ببینیم شرایط مالی این تیم‌ها چگونه است تا خدایی نکرده در وسط راه نگویند نمی‌توانیم ادامه دهیم. باید تیم‌هایی در لیگ باشند که پشتوانه مالی خوبی دارند.

رییس فدراسیون بوکس ایران تاکید کرد: مطمئنا در همین خردادماه جلسه‌های خود را با نمایندگان باشگاه‌های شرکت‌کننده می‌گذاریم تا برنامه‌ریزی نهایی، را انجام دهیم. پس از آن‌ هم برای برگزاری مسابقات منتظر اعلام پروتکل برگزاری مسابقات از سوی وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا دلشاد، رییس سازمان لیگ خواهد بود؟ اظهار کرد: در همین هفته جدید کار گروه خود را برگزار می‌کنیم تا تکلیف این مسائل را مشخص کنیم. دلشاد از اصلی‌ترین گزینه‌های فدراسیون است، اما فعلا چیزی مشخص نیست.

ثوری با اشاره به اهداف فدراسیون بوکس از برگزاری مسابقات لیگ، توضیح داد: ما در کوتاه مدت تصمیم داریم با برگزاری مسابقات لیگ نشاط بیش‌تری را به این رشته بخشیده و آن را بیش‌تر در جامعه فعال کنیم،‌ ما الآن بوکسورهای آماده داریم، اما می‌خواهیم در میان مدت انگیزه ورزشکاران خود را بیش‌تر کرده و بوکسورهای جدید پرورش دهیم. هم‌چنین برای بلند مدت هم این رقابت‌ها می‌تواند یک منبع درآمد برای بوکسورها باشد. 

وی دربار شکایت فدراسیون بوکس از اسپانسر خود به دلیل پاس نشدن چک‌هایش، اظهار کرد: چک‌هایی که به ما داده بودند را به وکیل فدراسیون دادیم تا پیگیری‌های لازم را از طریق مراجع قضایی انجام دهد، اما باید تاکید کنم که فدراسیون به خاطر این موضوع هیچ ضرر مالی نکرده است. واقعا می‌گویم که از نظر من اسپانسر ما فردی با اهداف بزرگ بود که می‌خواست به این اهداف برسد، ‌اما متاسفانه در این زمینه ناتوان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha