• پنجشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99030804325
  • خبرنگار : 50214

یزدیها امسال بیش از ۱.۱ میلیارد تومان فطریه دادند

یزدیها امسال بیش از ۱.۱ میلیارد تومان فطریه دادند

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: طبق آمار اولیه مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید فطر سال جاری بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند و این مبلغ همچنان افزایش پیدا می‌کند.

«محمد شجاعان» ضمن ارائه گزارشی از کمک‌های اهدایی نیکوکاران به پایگاه‌های فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر سال جاری، بیان کرد: طبق آمار اولیه مردم نیکوکار استان یزد در روز عید سعید فطر سال جاری یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند و این مبلغ همچنان افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان این که ۸۰۰ پایگاه در سطح شهر، مساجد، پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری و شورای زکات روستاها نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در دو روز عید فطر اقدام کردند، افزود: ۵۴۶ میلیون، .۹۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان از کمک‌های اهدایی در قالب زکات فطریه عام و سادات، ۵۶۰ و ۹۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۹ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان کفاره عمد بود.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: افرادی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه و کفاره نشده‌اند، می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه نسبت به پرداخت اقدام کنند.

وی با اشاره به این که مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد، پایگاه اینترنتی emdad.ir و بخش نیکوکاری برنامه‌های کاربردی گوشی‌های همراه از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است، یادآور شد: تمام کمک‌های حاصل از زکات فطریه و کفاره طبق نیت نیکوکاران برای فقرا و مساکین همان منطقه هزینه می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان یزد، شجاعان در پایان گفت: فطریه جمع‌آوری‌شده برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن فقرا و مساکین هزینه می‌شود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha