• پنجشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99030804455
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

کاهش ۳ درصدی اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری

کاهش ۳ درصدی اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبارات مصوب استان در بخش هزینه‌ای با کاهش ۳ درصدی در سال‌جاری مواجه بوده است، گفت: حدود ۲۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای به استان ابلاغ شده است

علی شهریارپور هشتم خردادماه در شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبارات مصوب چهارمحال و بختیاری در بخش هزینه‌ای با کاهش ۳ درصدی در سال‌جاری مواجه بوده است، اظهار کرد:  حدود ۲۶۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای به استان ابلاغ شده است که از این عدد اعتبارات محیط‌زیست حذف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: امکان افزایش ۳ درصدی اعتبارات در پایان سال وجود دارد، تاکنون دستورالعمل اجرایی بودجه سال ۹۹ ابلاغ نشده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اعتبارات هزینه‌ای ابلاغ شده به استان امکان افزایش ۵۰ درصدی حقوق وجود ندارد و مدیران دستگاه‌ها باید این اعتبار را مدیریت کنند.

وجود ۱۸ هزار و ۱۸۲ زن سرپرست خانواده یا بدسرپرست در چهارمحال و بختیاری

همچنین اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از مقاصد گردشگری است، اظهار کرد: این استان دارای زنان تواتمند بسیاری در تمامی حوزه‌ها دارد و جزو ۳ استان برتر در انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی دارد.

وی  با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۱۸۲ نفر از بانوان استان ما زن سرپرست خانواده یا بد سرپرست هستند، بیان کرد: باید به این موضوع باتوجه به پراکندگی جمعیتی و وجود عشایر در استان توجه ویژه‌ای کرد.

عباسی تاکید کرد: در اجرای طرح ارتقای وضعیت زنان و خانواده ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که موانع و مشکلات در حین اجرای طرح باید شناسایی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به کاهش بودجه در سال ۹۹، خاطرنشان کرد: متاسفانه امکان صرفه‌جویی و فروش اموال در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی برای جبران کسری بودجه وجود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد این مسئله در آینده با اقداماتی از سوی دولت حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha