• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99031005431
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

دهیاران روند احداث مسکن محرومان در روستاها را پیگیری کنند

دهیاران روند احداث مسکن محرومان در روستاها را پیگیری کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری گفت: دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احداث مسکن محرومان نظارت کنند و به روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه‌ها را گزارش دهند تا بتوانیم مشکلات ناخواسته را رفع کنیم.

سهراب رئیسی ۱۰ خردادماه در جلسه بررسی مشکلات طرح احداث مسکن محرومان در شهرستان شهرکرد با حضور فرماندار و دهیاران این شهرستان، اظهار کرد: احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی برای محرومان چهارمحال و بختیاری یکی از پروژه‌های مهم اقتصادمقاومتی است که برای اجرای این پروژه از برنامه زمانبدی تا حدودی عقب هستیم.

مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری افزود: مسائل و  مشکلاتی در روند احداث مسکن محرومان در استان ایجاد شد که جلسات متعددی برای حل این مسائل برگزار و راهکارهایی پیشنهاد شد.

وی افزود: مقرر شد دهیاران و اعضای شورای روستاها به صورت روزانه بر روند احادث مسکن محرومان نظارت کنند و به صورت روزانه مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این پروژه‌ها را گزارش دهند تا بتوانیم مشکلات ناخواسته را رفع کنیم.

رئیسی آزادسازی اقساط را از یکی از مشکلات احداث مسکن محرومان عنوان و بیان کرد: برای حل این مشکل جلساتی با استاندار، نماینده بانک‌ها، فرمانداران و دهیاران برگزار شد.

مدیرکل بنیادمسکن چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه اگر احداث مسکن محرومان در استان در مدت زمان تعیین شده تمام شود ۲ هزار واحد دیگر به سهمیه استان افزوده می‌شود، یادآور شد: باید تلاش کنیم احداث مسکن محرومان در استان شتاب بگیرد تا سایر متقاضیان نیز بتوانند از این ظرفیت برای خانه‌دار شدن بهره‌مند شوند.

وی گفت: برای احداث مسکن محرومان حدود ۴۰ میلیون تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.

عبدالعلی ارژنگ در ادامه جلسه با بیان اینکه سهمیه شهرستان شهرکرد در بحث مسکن محرومان 350 واحد است، اظهار کرد: دهیاران باید مشکلات احداث مسکن محرومان را پایش و گزارش پیشرفت فیزیکی را به صورت مستمر ارسال کنند.

وی تأکید کرد: دهیاران برای آواربرداری ساختمان‌های قدیمی از ظرفیت شهرداری‌های همجوار در روستاها استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha