• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99031005604
  • منبع : نمایندگی همدان

بانک‌ها تنها تولیدکننده محصولات ارتوپدی اسدآباد را دریابند

بانک‌ها تنها تولیدکننده محصولات ارتوپدی اسدآباد را دریابند

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت تن سان طب هگمتانه اسدآباد از تولید ۷۰ قلم محصولات ارتوپدی توسط این شرکت خبر داد و گفت: سخت گیری ها در رابطه با ضمانت های بانکی یکی از مشکلات در رابطه با طرح توسعه این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده در زمینه محصولات ارتوپدی شهرستان اسدآباد است.

محمد زارع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت تن سان طب تنها تولیدکننده در زمینه محصولات ارتوپدی شهرستان اسدآباد بوده که محصولات بسیاری را طبق استانداردهای لازم تولید و به سراسر کشور از جمله بیمارستان ها با بازاریابی های لازم ارسال می کند.

وی با اشاره به تأسیس این شرکت در سال ۹۲ و بهره برداری کامل آن در سال ۹۵ افزود: در حال حاضر این شرکت برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده که با توجه به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» در تلاش هستیم در صورت دریافت تسهیلات و تأمین اعتبارات لازم نسبت به اجرای طرح توسعه شرکت اقدام کنیم.

زارع با بیان اینکه محصولات این شرکت با برند «تنکو، TANCO» به بازار عرضه می شوند که از جمله این محصولات می توان به شکم بند، گردن بند، گان و لباس بیمارستانی اشاره کرد، یادآور شد: برای طرح توسعه طرح فوق به اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان نیاز بوده که در صورت اخذ این تسهیلات برای ۳۰ تا ۴۰ نفر دیگر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و اقلام محصولات تولیدی این شرکت نیز در زمینه محصولاتی چون تولید واکر و لوازم توانبخشی افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه مشتری مداری، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری در انجام فعالیت ها از ارزش های این شرکت به شمار می رود، خاطرنشان کرد: سخت گیری ها در رابطه با ضمانت های بانکی یکی از مشکلات در رابطه با طرح توسعه این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده در زمینه محصولات ارتوپدی شهرستان اسدآباد بوده که در این راستا کمک و همکاری بانک ها از نقش مؤثری در طرح توسعه شرکت فوق برخوردار خواهد بود.

زارع با بیان اینکه با طرح توسعه شرکت فوق نسبت به عرضه تولیدات در خارج از کشور نیز اقدام می شود، گفت: به روزرسانی بسته بندی محصولات در رابطه با بازارایابی داخل و خارج کشور از نقش مؤثری برخوردار است که در همین رابطه در حال حاضر به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون اعتبار نیاز خواهد بود و در همین راستا نیز کمک و مساعدت بانک ها در عدم سخت گیری ضمانت های بانکی موجب مرتفع شدن مشکلات می شود ضمن اینکه برای رقابت با بازار توجه به نوع و کیفیت  محصولات تولیدی از طرف شرکت نیز باید توجه ویژه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha