• سه‌شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99031308322
  • خبرنگار : 50223

مدیرکل مدیریت بحران استان‌ خبر داد

سوختگی‌ شدید جوان ۲۸ساله و ۹ مصدوم در آتش سوزی‌های اخیر کهگیلویه و بویراحمد

سوختگی‌ شدید جوان ۲۸ساله و ۹ مصدوم در آتش سوزی‌های اخیر کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختگی شدید یک جوان در عملیات اطفاء حریق، آتش‌سوزی جنگل‌های "دیل" گچساران خبر داد.

«وحید محمدی تبار» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: متاسفانه "البرز زارعی کوهسرک" ۲۸ ساله از داوطلبان مهار آتش‌سوزی "دیل" از چند ناحیه دچار سوختگی شده است.

وی اظهارکرد: این فرد که عضو تشکله‌ای مردم نهاد و تیم کوهنوردی بود به همراه سه نفر دیگر در حال خاموش کردن آتش جنگل‌های دیل بود که در محاصره آتش قرار می گیرند، به صخره ای پناه می برند که سه نفر از صخره بالا می روند و نفر چهارمی که آقای زارعی بود ‌بعلت سقوط از ناحیه کمر آسیب دیده و چون امکان فرار مجدد را نداشته وسط علف‌های در حال سوختن قرار گرفته و این مساله منجر به سوختگی شدید این جوان می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این جوان هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری و تحت درمان است، با برخی از مسئولان با او ملاقات داشتیم و هم اکنون وضعیت روحی مطلوبی دارد.

محمدی تبار تصریح کرد: امیدوارم با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریعتر این جوان بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد:‌ چون این جوان در عملیات اطفاء حریق شرکت داشته، پیگیری لازم جهت‌ انجام امور درمانی وی ‌از سوی بیمه ایران و اداره کل منابع طبیعی ‌صورت گرفت تا تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصدومیت برخی نیروهای کمک کننده به مهار آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان هم عنوان کرد: ۳ نفر در آتش سوزی خائیز کهگیلویه، ۴ نفر در آتش‌سوزی "خونگه بنار" گچساران و ۲ نفر در آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران دچار مصدومیت شدند.

محمدی تبار تاکید کرد: مصدومان آتش سوزی جنگل‌های استان با در رفتن پا و کتف و یا سوختگی مواجه شدند.

وی بیان کرد: در مجموع بوسیله بالگردهای ارتش، سپاه، شرکت نفت و گاز گچساران و هلال احمر حدود ۷۰۰ سورتی پرواز جهت هلی برد و انتقال نیروها و آب پاشی برای مهار آتش سوزی جنگل‌های "خامی"، "خائیز" و "دیل" انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۳ ۱۷:۴۵

جالبه ، من فکر میکردم هیچکس تو این مملکت جوابگو نیست،و کاری نمیکنند،چون خودم ازناحیه مچ پای چپ مصدوم شدم،به همشون پیام دادم جوابم رو ندادند،خودم رفتم گچ گرفتم.حتی حالم رانپرسیدند،همه مسئولان ستادبحران