• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99031810610
  • خبرنگار : 71549

کاستا، گلزن در تابستان

کاستا، گلزن در تابستان

مهاجم اتلتیکومادرید در تابستان‌ها بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیگو کاستا از زمانی که به اتلتیکومادرید برگشته نشان داده است که مهاجم گلزنی در تابستان به حساب می آید. او پس از یک توقف، فوق العاده عمل می کند اما این روند ادامه دار نیست. در یازده هفته باقی مانده از لالیگا رقابت خیلی نزدیک خواهد بود و باید بهترین اتلتیکو و کاستا خود را نشان دهند. اگر مهاجم اتلتیکو شروعش مانند زمان‌های دیگر باشد کمک بزرگی به دیگو پابلو سیمئونه خواهد کرد. 

اتفاقی است یا نه بازی های کاستا در آخرین دورانش در اتلتیکو در تابستان به یادماندنی بوده است. در سال ۲۰۱۹ که قرمز و سفیدپوشان با نتیجه ۷ بر ۳ در یک دیدار دوستانه رئال مادرید را شکست دادند مهاجم اسپانیایی-برزیلی بهترین عملکرد خود را نشان داد. او در داربی مادرید در ۴۱ دقیقه چهار گل به ثمر رساند و به عنوان رهبر تیمش در آن بازی در آمریکا عمل کرد. 

در سال ۲۰۱۸ پای یک جام در میان بود و آن قهرمانی در سوپرجام اروپا بود. تنها یک دقیقه طول کشید تا مهاجم اسپانیایی گل نخست را به ثمر برساند. او با عبور از سرخیو راموس و رافائل واران گلزنی کرد. در نیمه دوم هم گل دیگری وارد دروازه رئال مادرید کرد. پانزدهم ژوئن دو سال پیش که تقریبا تابستان بود این بازیکن بهترین بازی خود را برای تیم ملی به نمایش گذاشت و در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال دبل کرد. 

البته بازگشت های عالی کاستا تنها در گرما اتفاق نیفتاده است. او دوباره در ژانویه ۲۰۱۸ پیراهن اتلتیکو را بر تن کرد. پس از پایان کریسمس نخستین بازی اش را انجام داد و در کوپا دل ری برابر ییدا گلزنی کرد. سه روز بعد گل دیگری مقابل ختافه به ثمر رساند و در چهارمین بازی اش مقابل سویا هم گلزنی کرد.

کاستا در سه پیش فصل توانسته است به خوبی عمل کند و همه را با عملکردش به هیجان آورده اما نتوانسته این روند را حفظ کند و گاهی نگران کننده هم ظاهر شده است. آخرین گلزنی مهاجم اتلتیکو به اکتبر (آبان گذشته) برمی گردد. البته این بازیکن زیر تیغ جراحی رفت و سه ماه نتوانست در میادین حاضر شود. او برای دیدار مقابل لیورپول در یک هشتم نهایی توانست به میدان برود و به وظایفش عمل کند. با این حال بحران کرونا باعث توقف فوتبال شد. اکنون در مدت هفته کاستا با اتلتیکو باید به بیلبائو سفر کند و سه روز بعد به پامپلونا برود جایی که توانست نخستین هت تریک خود را برای قرمزو سفیدپوشان به ثبت برساند. کاستا دوباره پس از یک توقف با قدرت عمل خواهد کرد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha