• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99031810698
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

برای دریافت حقوق چند ماهه خود؛

کارگران تصفیه خانه آب جاسک همچنان سرگردان هستند

کارگران تصفیه خانه آب جاسک همچنان سرگردان هستند

ایسنا/هرمزگان کارگران تصفیه خانه آب جاسک برای چندمین بار است برای دریافت حقوق چند ماهه خود شفاهی‌، کتبی‌، حضوری و تلفنی به ریز و درشت مسئولان شهرستان و استانی پیگیری کرده اند اما همچنان این مشکل برطرف نشده است.

کارکنان تصفیه خانه آب جاسک روز گذشته(۱۷ خردادماه) بار دیگر در مقابل امور آب و فاضلاب و اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت مهندسین مشاوری آب و پرداخت حقوق های معوقه خود شدند. اکثر این کارگران به خاطر عدم پرداخت حقوق ۵ ماهه و دو سال سنوات گذشته خود برابر خواسته های خانواده خود شرمنده هستند.
یکی از کارگران معترض در این خصوص به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شرکت دم از بی‌پولی می‌زنند و می گوید آبفا صورت وضعیت را به ما پرداخت نکرده است.
وی با بیان اینکه آبفا هم می گوید به شرکت پول و اوراق می دهیم اما شرکت زیر بار اوراق ۳ ساله نمی روند، تصریح کرد: حتی برای دریافت مطالبات خود دست به دامن اداره کار بودیم این اداره هم در جواب می گوید آبفا با شرکت قرار داد نداره دستمان به جایی بند نیست.
کارگر دیگری که نخواست نامش برده شود، با انتقاد از وضعیت دریافت حقوق چند ماهه، گفت: مسئولان آب و فاضلاب هرمزگان به عنوان کارفرما برای یک لحظه هم که شده خود را به جای ما بگذارند.
وی ادامه داد: حتی از نگاه کردن به چهره زن و فرزندان خود خجالت می کشیم.
وی در پایان مطرح کرد: اگر حقوق کارگر را تا قبل از خشک شدن عرقش نمی پردازید، لااقل از شرمنده بودن قامت پدر خانواده در برابر زن و بچه های او، بیم داشته باشید.
علی زارعی رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان جاسک در گفت و گو با ایسنا، گفت: پیرامون بررسی مشکل حقوق کارگران تصفیه خانه آب جاسک با کارگران متقاضی جلسه گرفتیم و قرار شد ۲ حقوق معوقه بزودی پرداخت خواهد شد.
به گزارش ایسنا، قطعا کارگران این شرکت در این روزها کرونایی به ماجراجویی و حضور در مقابل درب ادارات مذکور با این گرمای طاقت فرسا جاسک را ندارند در همین راستا از استاندار، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی‌، فرماندار و ... انتظار می رود در اسرع وقت مشکل این قشر ضعیف جامعه را پیگیری نموده و برای حل آن قدم بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha