• یکشنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99031811081
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی:

کرونا درخواست وکیل را افزایش داد

کرونا درخواست وکیل را افزایش داد

درخواست مردم برای بهره‌مندی از خدمات حقوقی آنلاین در ماه‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سیدوک، فردین آقایی هشتجین مدیرعامل استارت‌آپ حقوقی سیدوک با بیان این مطلب گفت: شیوع ویروس کرونا و انتشار آمار مبتلایان به این ویروس در کشورهای جهان، موجب شد که بسیاری از افراد برنامه زندگی خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که حضور فیزیکی کمتری در سطح جامعه داشته باشند و فعالیت‌های خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی و فناوری‌های نوین پیگیری کنند.

وی افزود: برهمین اساس، درخواست مردم کشورمان برای استفاده از خدمات آنلاین حقوقی همچون مشاوره و وکالت در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشت چراکه در این سیستم برخلاف روش‌های سنتی، هم کیفیت خدمات و قابلیت رهگیری آنها ارتقا می‌یابد و هم اینکه از ترددهای زائد در سطح شهر و افزایش انتشار ویروس جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی سیدوک با اشاره به مزیت‌های این سامانه هوشمند ادامه داد: هزینه‌های وکالت، مشاوره حقوقی، کارشناسی و داوری در این سامانه به گونه‌ای است که با توان مالی و شرایط اقتصادی خانواده‌های ایرانی تناسب دارد و به عبارت دیگر، در سیدوک خبری از حق‌الوکاله‌های سنگین نیست و همچنین همه وکلا و مشاوران متعهد به رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های سیدوک مبنی بر رعایت حال متقاضیان هستند و به هیچ وجه مبالغ مازاد دریافت نمی‌کنند.

دسترسی آسان و سریع به ۲ هزار وکیل پایه یک

هشتجین تصریح کرد: بیش از دو هزار وکیل به عنوان وکیل آنلاین برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت سریع و آنلاین در سامانه سیدوک ثبت‌نام کرده‌اند که همه آنها حداقل دارای پنج سال تجربه و سابقه فعالیت و نیز وکیل پایه یک دادگستری هستند و بسیاری از وکلای مطرح تهران هم در بین آنها حضور دارند. این وکلای باتجربه و مشاوران در یک روند سریع، شفاف، مطمئن و ارزان پاسخگوی سوالات حقوقی مردم و یا پرونده‌های قضایی و حقوقی آنها هستند.

وی همچنین در توضیح پایین بودن نرخ خدمات در سامانه هوشمند سیدوک گفت: یکی از دلایل ارزان بودن خدمات حقوقی ما این است که همه مردم ایران بدون ترس و واهمه سراغ وکیل و مشاور حقوقی بروند و به خاطر نگرانی از حق‌الوکاله، زندگی خود را در معرض خطر و تهدید قرار ندهند.

تغییر وکیل و ضمانت بازگشت هزینه

بنیانگذار سیدوک اظهار داشت: البته حق‌الوکاله اندک در سیدوک به معنای کاهش کیفیت خدمات و فعالیت‌های حقوقی نیست چرا که ما به طور منظم مشغول رهگیری و پیگیری فعالیت‌ها و خدمات در این سامانه هوشمند هستیم و این بررسی‌ها نشان می‌دهد که وکلای سیدوک کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و با قدرت و تسلط و دلسوزی مشغول پیگیری خواسته‌های مردم هستند.

هشتجین افزود: با این حال چنانچه فردی از وکیل و مشاور خود رضایت نداشته باشد، در کمترین زمان برای تغییر وکیل اقدام می‌کنیم و حتی اگر پرونده به هر دلیل در سیستم قضایی مختومه شود، ما فقط به نسبت و میزانی که خدمات ارائه شده، هزینه دریافت می‌کنیم و مابقی مبالغ را بازمی‌گردانیم.

سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی که با نام «سیدوک» شناخته می‌شود، در پنج زمینه شامل مشاوره حقوقی تلفنی (دقیقه‌ای دو هزار تومان از طریق سیمکارت همراه اول)، مشاوره حضوری، داوری، وکالت و کارشناسی فعالیت دارد که همه این خدمات از طریق اپلیکیشن سیدوک و با امکانات خاص برای تنظیمات زمانی و مکانی، قابل‌ ارائه است. همچنین ارائه خدمات از طریق سیمکارت اپراتورهای دیگر در دست پیگیری و اقدام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha